وزیر ورزش و جوانان به تاکید مجلس برای اختصاص بودجه ویژه به فدراسیون کشتی واکنش نشان داد.

واکنش وزیر ورزش به بودجه فدراسیون کشتی

سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه امروز هیات دولت  در پاسخ به این سوال که با توجه به تاکید مجلس برای اختصاص بودجه خاص به فدراسیون کشتی از سوی وزارت ورزش، بودجه این فدراسیون چقدر خواهد شد، اظهار داشت: باید چند روز دیگر صبر کنید تا بررسی‌های دقیق‌تری از بودجه صورت گیرد تا سپس درخصوص آن اطلاع‌رسانی کنیم.

وی در خصوص اینکه در حال حاضر تخصیص بودجه به فدراسیون‌ها چه شرایطی دارد، گفت: بالاخره علی‌الحساب‌هایی به ما می‌دهند و ماهم تقدیم فدراسیون‌ها می‌کنیم.

حمید سجادی در تشریح این‌ موضوع که آیا به جز فدراسیون کشتی، سایر فدراسیون‌های المپیکی هم مشمول دریافت بودجه ویژه از وزارت ورزش و جوانان خواهند شد، عنوان کرد: تخصیص بودجه به فدراسیون‌های ورزشی بر اساس تفاهم‌نامه‌هایی صورت می‌گیرد. گروهی از معاونان وزارت ورزش با حضور رئیس فدراسیون در خصوص بودجه یکساله و مورد نیاز فدراسیون‌ صحبت می‌کنند و به تفاهم می‌رسند و این تفاهم‌نامه بعد از امضای طرفین، به دستوری لازم‌الاجرا تبدیل می‌شود. فعلا در مرحله مشخص کردن عدد اصلی پول فدراسیون‌ها هستیم و سپس به تفکیک برای هر فدراسیون بودجه‌بندی صورت می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.