معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: شهید الداغی در کنار ۲ هزار شهید خطه سبزوار نمونه‌ای دیگر از غیرتمندی ریشه‌دار دیار سربداران است.

شهید الداغی نمونه‌ای دیگر از غیرتمندی ریشه‌دار دیار سربداران است

به گزارش قدس خراسان، محمد حسینی شامگاه چهارشنبه در آئین گرامیداشت روز عقیدتی، سیاسی سپاه ناحیه سبزوار اظهار کرد: اقدام شجاعانه این جوان برومند سبزواری در دفاع از ناموس و عفت، که برگرفته از غیرت و جوانمردی بود، مورد اقبال عمومی جامعه قرار گرفت و تحسین همگان را برانگیخت.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری غیرت را نشانه ایمان دانست و گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس نیز با ایمان، عزت نفس، غیرت و ایثار از ارزش‌های اسلامی و تمامیت ارضی کشور در برابر دشمن دفاع کردند.

وی با بیان اینکه غیرتمندی و غیوری از صفاتی است که خداوند آن را دوست دارد، گفت: امروز این ارزش‌ها باید بیشتر مورد توجه نسل جوان و نوجوان جامعه قرار گیرد.

حسینی با اشاره به ظرفیت‌های مختلف فرهنگی و علمی سبزوار بیان کرد: سبزوار خاستگاه قیام سربداران است، قیامی که غیرت از ویژگی‌های بارز آن بود، روحیه ای که همچنان در این دیار زنده است، چنانکه رفتار شهید "الداغی" نمونه‌ای دیگر از این غیرتمندی ریشه‌دار است.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری در ادامه به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی در عرصه سیاسی و تعاملات بین المللی موفقیت‌های چشمگیری به دست آورده است.

وی ادامه داد: جبهه مقاومت نیز با پیمودن مسیر انقلاب اسلامی ایران به پیروزی‌های بزرگی در برابر دشمنان رسیده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.