رئیس پلیس پیشگیری فراجا با بیان اینکه نقش پلیس فرودگاه های پلیس پیشگیری فراجا در اجرای سالم و امن عملیات حج مهم است، گفت:عملکرد موفق پلیس فرودگاه های کشور در عملیات حج نشانگر مدیریت صحیح و قوی در بدنه این پلیس است.

نقش مؤثر پلیس فرودگاه‌های کشور در برگزاری موفق عملیات حج

به گزارش ایسنا سردار رضا بنی اسدی‌فر در حاشیه نشست تخصصی فرماندهان، معاونان و مدیران پلیس فرودگاه‌های کشور ویژه «عملیات حج» اظهارکرد: عملیات کنگره بزرگ حج آبروی نظام است و نقش پلیس فرودگاه های  پلیس پیشگیری فراجا در اجرای سالم و امن این عملیات مهم است.

وی با اشاره به تجارب گذشته پلیس فرودگاه در عملیات حج تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف این عملیات بزرگ را عاملی در جهت سلامت بیشتر این ماموریت مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: عملکرد موفق پلیس فرودگاه های کشور در عملیات حج نشانگر مدیریت صحیح و قوی در بدنه این پلیس است.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا سعه صدر کارکنان پلیس فرودگاه در اجرای ماموریت حج و تکریم زائران حرم امن الهی را یکی از مهم ترین مؤلفه های تقویت سرمایه اجتماعی پلیس دانست و از فرماندهان خواست با آموزش کارکنان تحت امر و تربیت پلیس حرفه ای و با اخلاق و استفاده از تجهیزات نوین و هوشمند نسبت به ارائه خدمات مطلوب به زائران سرزمین وحی اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس بنی اسدی فر  ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های مستمر کارکنان و فرماندهان پلیس فرودگاه های کشور در ماموریت های محوله از زائران خواست ضمن همکاری با خادمین خود در پلیس فرودگاه در این سفر معنوی پلیس را از دعای خیر خود بهره مند سازند.

انتهای پیتم

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.