کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی امروز و فردا نیز دمای هوا در سطح خراسان رضوی کاهش نسبی خواهد یافت و به طور میانگین شاهد کاهش سه درجه ای دما در نواحی مختلف خواهیم بود.

دمای هوا در سطح خراسان رضوی کاهش نسبی خواهد یافت

به گزارش قدس خراسان، سارا حکمی اظهار کرد: وضعیت جوی استان از اواسط هفته جاری ناپایدار شده است که بنا بر تحلیل نقشه های هواشناسی این وضعیت همچنان ادامه خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: این وضعیت موجب تداوم بارش های پراکنده و وزش باد به نسبت شدید در نواحی مختلف به خصوص مناطق شمالی خراسان رضوی می شود.

وی افزود: ناپایداری جوی در روز گذشته، موجب بارش های رگباری در شهرستان های قوچان، درگز، کلات، سبزوار، نیشابور و تربت حیدریه شد و همچنین وقوع توفان با سرعت ۹۷ کیلومتر در سبزوار را در پی داشت.

حکمی گفت: طی امروز و فردا نیز دمای هوا در سطح استان کاهش نسبی خواهد یافت و به طور میانگین شاهد کاهش سه درجه ای دما در نواحی مختلف خواهیم بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: دمای کنونی هوای شهر مشهد ۲۴ درجه سلسیوس است و پیش بینی می شود دمای هوادر این کلانشهر امروز در گرم‌ترین ساعات با کاهش چهار درجه ای نسبت به روز گذشته به ۲۷ درجه سلسیوس برسد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.