رییس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

محدودیت‌ ترافیکی به جاده‌های مازندران بازگشت

به گزارش قدس انلاین، سرهنگ یدالله جهان تاب گفت: به منظور ارتقاء ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رییس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک، در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس و بالعکس، اظهار داشت: تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ امروز پنج شنبه ۲۱ اسفند ماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ از میدان امیرکبیر کرج و آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

جهان تاب، خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۲ اردیبهشت ماه نیز از کرج، ابتدای آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه می شود.

وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلر ها در محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروز پنج شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روز جمعه۲۲ اردیبهشت ماه از این محور ممنوع است.

رییس پلیس راه استان مازندران همچنین اذعان داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲ بعد از ظهر تا ساعت ۲۲ روزجمعه ۲۲ اردیبهشت ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاع) در صورت اعلام ماموران مستقر در محور به صورت مقطعی یک طرفه خواهد شد.

وی همچنین یادآور شد: اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی اجرای این محدودیت های لغو تلقی خواهد شد.

رییس پلیس راه مازندران در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، ضمن مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.