سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی‌ها دوست دارند ما را به حاشیه ببرند. بارها با بازیکنان صحبت کردم. مهم این است تمرکز خودمان را حفظ کنیم.

پیغام ویژه گل محمدی به هواداران پرسپولیس: به آزادی بیائید

به گزارش قدس آنلاین، یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت: حساس‌ترین بازی فصل خودمان را داریم. هدف اصلی ما قطعاً گرفتن سه امتیاز است. محکوم به بردیم و سه امتیاز را می‌خواهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تقابل مجدد با گل گهر سیرجان تصریح کرد: بازی راحتی نیست. گل گهر از تیم‌های با کیفیت لیگ است. در بازی فردا باید خیلی انرژی و تمرکز داشته باشیم. امیدوارم فردا عملکرد خوبی داشته باشیم. تمام لحظات نیاز به تمرکز داریم. باید از موقعیت‌ها خوب استفاده کنیم. در دفاع هم بی نقص باشیم و گل نخوریم. امیدمان به هواداران است. دوست داریم استقبال خیلی خوبی از تیم شود و تمام استادیوم را قرمز ببینیم. می‌توانند دلگرمی زیادی به تیم بدهند. منتظرش حضور گرمشان هستیم و امیدوارم بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم. گل گهر تیم خیلی خوبی است.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: باید با تمرکز بالا در همه دقایق بازی کنیم و از موقعیت‌های خودمان استفاده کنیم. امیدوارم که فردا ما بازی بی نقصی داشته باشیم. فردا امید ما به هواداران است. دوست داریم فردا استقبال خوبی از تیم بشود و استادیوم قرمز باشد. حمایت هواداران ما را دلگرم می‌کند. خوشبختانه برای بازی فردا محروم و مصدوم نداریم.

وی درباره بیانیه‌هایی کهباشگاه های دیگر مدعی می‌دهند تصریح کرد: خیلی‌ها دوست دارند ما را به حاشیه ببرند. بارها با بازیکنان صحبت کردم. مهم این است تمرکز خودمان را حفظ کنیم. سرنوشت این دو بازی دست خود ماست. باید تمرکز خوب داشته باشیم و به حاشیه‌ها توجه نکنیم. باید به انسجام تیمی باید فکر کنیم چون گوش ما به حواشی نیست. تمرکز ما روی بازی است.

سرمربی پرسپولیس دباره صحبت درباره عملکرد داور بازی قبلی پرسپولیس با پیکان گفت: اولا به نظرم پنالتی بازی با پیکان واضح بود که روی بازیکن ما در بازی با پیکان پنالتی شد و خطا روی سعید صادقی گرفته نشد. روی داوری بحث نمی‌کنیم اما در این دو هفته داوران تحت فشار هستند.

او ادامه داد: ترجیح می‌دهم درباره داوری بعد از بازی حرف بزنیم. داوران نیاز به آرامش دارند. برای داوران آرزوی موفقیت دارم اما در این دو هفته امتحان سختی خواهند داشت. ما هم روی آنها فشار نگذاریم و این موضوع به داوران کمک خواهد کرد. ما خواهان عدالت در داوری هستیم.

او درباره صحبت‌های قبلی اش مبنی بر اینکه گفته بود نمی‌خواهند او با پرسپولیس قهرمان شود یادآور شد: صحبت‌هایی که پارسال کردم در شرایطی بود که چند بازی پشت هم اتفاقات عجیب برای ما افتاد. ما به مسیری سوق داده شدیم که کار سخت شده بود و مصاحبه من هم برای آن اتفاقات بود. با حمایت هواداران نشان دادیم که ادامه مسیر و رسیدن به موفقیت هدف اصلی ماست. چشم میلیون‌ها هوادار به این تیم است و این به ما انگیزه بیشتری می‌دهد.

سرمربی پرسپولیس درباره حضور هواداران در بازی فردا ادامه داد: شک ندارم فردا استادیوم پر می‌شود. منتظر حضور گرم هواداران هستیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.