سرمربی تیم وزنه برداری استان زنجان گفت: سه ورزشکار زنجانی در مسابقات آسیایی خوش درخشیدند و موفق به کسب نشان‌های رنگارنگ و ارتقای رکورد شدند.

وزنه برداران زنجانی در مسابقات آسیایی خوش درخشیدند

علی نصرتی روز جمعه در خصوص عملکرد سه ورزشکار وزنه بردار زنجانی در مسابقات آسیایی در کشور کره جنوبی، افزود: در این دوره از مسابقات در دسته ۱۰۹ کیلوگرم ۲ ورزشکار زنجانی شرکت کرده بودند که مهدی کرمی در حرکت یک ضرب با مهار وزنه ۱۷۳ کیلوگرم مدال برنز گرفت و در نوبت دوم در حرکت دو ضرب با بالا بردن وزنه ۲۱۱ کیلوگرم پنجم شد.

وی اضافه کرد:امیر عزیزی دیگر نماینده استان در یک ضرب با مهار وزنه ۱۶۹ کیلوگرم ششم آسیا شد و در دوضرب وزنه ۲۱۲ کیلوگرمی را مهار کرد و چهارم آسیا شد.

این مربی افزود: مهدی کرمی برای اولین بار و امیر عزیزی برای دومین بار در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا وزنه زدند که با توجه به توانمندی های مربیان و هیات وزنه برداری زنجان، امسال سه نفر از ورزشکاران این استان در اردوی تیم ملی برای اعزام به مسابقات آسیایی حضور داشتند.

وی اظهار داشت: ورزشکاران و وزنه برداران زنجانی با برنامه های خوب فدراسیون و سرمربی تیم ملی بیش از گذشته توانمندی های خود را به نمایش گذاشتند و در مجموع عملکرد ورزشکاران زنجانی مثبت ارزیابی می شود.

نصرتی ابراز امیدواری کرد: با تداوم همین روند و حضور مداوم ورزشکاران زنجانی در اردوهای تیم ملی به ثبت رکوردهای بالاتر منتهی شود.

به گفته وی پیش از این نیز حسین سلطانی دیگر ملی پوش زنجانی در دسته ۸۱ کیلوگرم در مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا و رقابت با ورزشکارانی از کشورهای قزاقستان، چین تایپه و کره جنوبی توانسته بود در حرکت یک ضرب با مهار وزنه ۱۵۴ کیلوگرم مدال نقره را کسب کند.

وی خاطر نشان کرد: این ورزشکار در حرکت ۲ ضرب با مهار وزنه ۱۸۴ کیلوگرم موفق به کسب مدال طلای ۲ ضرب شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.