مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان از شناسایی حدود ۳۲۰ عرصه قابل واگذاری در استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۱۶ عرصه آن دارای مجوز بی نام بوده و قابل واگذاری است.

شناسایی حدود ۳۲۰ عرصه قابل واگذاری در گیلان

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا نوروزی  اظهار کرد: شناسایی و واگذاری عرصه برای فعالیت سرمایه گذاری شرکت تعاونی توسعه و عمران در دستور کار اداره کل اقتصادی و دارایی قرار دارد.

وی از شناسایی حدود ۳۲۰ عرصه قابل واگذاری در گیلان خبر داد و افزود: از این تعداد ۲۱۶ عرصه آن دارای مجوز بی نام بوده و قابل واگذاری است که می‌تواند ظرفیت خوبی برای بهره برداری شرکت تعاونی توسعه و عمران باشد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان با اشاره به فرصت‌های سرمایه گذاری در این استان، بیان کرد: فرصت‌های سرمایه گذاری خوبی در قالب واحدها و بنگاه‌های اقتصادی راکد و یا نیمه فعال در سطح استان وجود دارد که سرمایه گذار می‌تواند با طرح‌های قابل توجیه در حوزه صنعتی، گردشگری و کشاورزی به بهره برداری مجدد آنها اقدام کند.

نوروزی با اشاره به فرصت‌های سرمایه گذاری ایجاد شده در قالب طرح مولدسازی، اضافه کرد: شرکت‌های سرمایه گذاری می‌توانند در قالب مدل مشارکت عمومی و خصوصی با دولت وارد معامله شده و همچنین با شیوه‌هایی در قالب‌هایی نظیر معاوضه، تهاتر و سایر روش‌های پیش بینی شده طرح و فعالیت اقتصادی جدیدی را راه اندازی کنند.

وی با اشاره به تسهیلات بند الف تبصره (۱۸)، افزود: سرمایه گذاران می‌توانند در اجرای پروژه‌های سرمایه گذاری و توسعه آن از این تسهیلات یارانه دار در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی و گردشگری در استان بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.