رئیس مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد از موافقت وزارت کشور با تاسیس یک شهر دیگر در استان خبر داد.

موافقت وزارت کشور با تاسیس یک شهر دیگر در کهگیلویه و بویراحمد+سند

به گزارش قدس انلاین، مهدی روشنفکر  اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده توسط مسئولان و متولیان امر از جمله نماینده عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد، وزارت کشور با تاسیس شهر سپیدار موافقت کرده است.

وی با اشاره به ابلاغ تبدیل روستای سپیدار به شهر توسط وزارت کشور به استانداری، عنوان کرد: به محض فراهم شدن مقدمات این نهاد عمومی غیر دولتی، راه اندازی و خدمات مورد نیاز شهروندان را ارائه می‌دهد.

روشنفکر یکی از مهمترین مشکلات شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد را نبود درآمد پایدار عنوان کرد و ادامه داد: برخی شهرداری‌ها در پرداخت حقوق کارکنان خود، مشکل دارند که رفته رفته این مهم به یک چالش اجتماعی تبدیل می‌شود.

وی خواستار حمایت وزارت کشور و سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ازشهرداری‌های کوچک شد و تاکید کرد: مردم با ارتقای روستا به بخش انتظار ارائه خدمات بهتر و بیشتر هستند نه اینکه تنها دل خوش به یک عنوان باشند.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی این را هم گفت که واقعیت امر با ارتقای برخی روستاها به شهر، دهستان‌ها به بخش و بخش‌ها به شهرستان تنها بر مشکلات مردم افزوده می‌شود و خبری از ارتقای خدمات نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.