۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
کد خبر: 872280

استاندار بوشهر از انتصاب رئیس ستاد انتخابات استان خبر داد و گفت: فعالیت ستاد انتخابات دوازدهمین دور مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان آغاز شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر منصوب شد

به گزارش قدس آنلاین، احمد محمدی‌زاده صبح امروز در نشست با مسئولان سیاسی، امنیتی، اجتماعی و فرهنگی استان بوشهر با اشاره به برگزاری انتخابات دوازدهمین دور مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه امسال، اظهار داشت: برگزاری انتخابات با شکوه با مشارکت حداکثری ملت انقلابی و مؤمن در اولویت است.

وی با اشاره به انتصاب رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر بیان کرد: در این راستا اکبر پورات، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر به‌عنوان رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر در برگزاری انتخابات دوازدهمین دور مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب شد.

استاندار بوشهر تشکیل و راه‌اندازی ستاد انتخابات استان برای فراهم شدن تمهیدات لازم و ضروری در برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور در شان و تراز نظام اسلامی و ملت ایران اسلامی را مورد تأکید قرار داد و گفت: در ستاد انتخابات، حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب‌شوندگان به‌ عنوان حق‌الناس برابر مر قانون در فضایی امن همراه با نشاط و آرامش کاملاً مورد توجه قرار گرفته شود.

محمدی‌زاده ادامه داد: در این زمینه فرمانداران، بخشداران، مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی بر اساس قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی همکاری لازم خواهند داشت.

وی با اظهار امیدواری در برگزاری انتخاباتی با شکوه با حضور حداکثری مردم افزود: امید است با اتکال به خداوند متعال و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت مردمی ایران قوی، انتخابات پرشور، منطبق با تأمین سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت حداکثری مردم مؤمن و ولایت‌مدار استان بوشهر برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی برگزار شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.