معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: پیش بینی می‌شود سامانه یکپارچه اموال تملیکی تا تیرماه امسال نهایی شود.

سامانه یکپارچه اموال تملیکی تا تیر ماه نهایی خواهد شد

به گزارش قدس خراسان، عبدالمجید اجتهادی صبح شنبه در گردهمایی مدیران ستادی و استانی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی که در هتل ثامن برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس ماده ۶ مکرر ۲ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تکلیف داریم که کالاها در سامانه ثبت و ضبط شود و تنها مسیر آن استفاده از سامانه‌ها است. پیش بینی می‌شود تا سامانه یکپارچه اموال تملیکی تا تیر ماه امسال نهایی شود. اگر برنامه‌ها را در سال ۱۴۰۲ به خوبی تبیین نکنیم در اجرا با مشکل مواجه خواهیم بود.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی‌با اشاره به برگزاری به موقع مجمع عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بیان کرد: در تیرماه امسال این مجمع برگزار می‌شود، برای این منظور باید استان‌ها حسابرسی خود را ارسال کنند. در هیأت عمومی سازمان تعهد داده‌ایم که این مجمع برگزار شود. همچنین بدهی سازمان به دستگاه‌ها باید بررسی و پرداخت شود.

وی درباره تفویض برخی اختیارات به استان‌ها گفت: بلوغ در سازمان‌ها شکل گرفته و باید تفویض اختیار صورت گیرد و اعتماد ایجاد شود.

اجتهادی با تبیین سیاست‌های این سازمان در سال ۱۴۰۲ ضمن بیان فرازهایی از نهج‌البلاغه خطاب به مدیران اظهار کرد: باید فرصتی را که در نظام جمهوری اسلامی برای خدمت به ما داده شده غنیمت بشماریم و نباید به گونه‌ای عمل کنیم که بعدها حسرت بخوریم و با خود بگوییم کاش بیشتر به وظایفمان عمل می‌کردیم.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۲ بیان کرد: مقام معظم رهبری سال ۱۴۰۲ را سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کرده‌اند و بخشی از برنامه اجرایی سازمان باید در راستای شعار سال باشد. در بخش الزامات شعار سال مقام معظم رهبری بر تعامل بین دستگاه‌های مختلف تاکید کرده‌اند. رئیس جمهور نیز در سفر خود به بوشهر بر این مساله تاکید کردند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ها باید فساد ستیز باشد، تصریح کرد: پرهیز از نگاه منفعت طلبانه، همچنین داشتن روحیه انقلابی، نقدپذیری، امید بخشی، گره گشایی، تکریم ارباب رجوع و ضرورت پرهیز از گرفتار شدن مدیران در حاشیه‌ها از موارد دیگری است که مورد توجه مقام معظم رهبری است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.