مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: ۳۹ قرارداد راکد سرمایه گذاری مانده از سال‌های قبل در شرکت شهرک‌های صنعتی استان توسط هیأت اختلاف داوری تعیین تکلیف شد.

تعیین تکلیف ۳۹ قرارداد راکد در شهرک‌های صنعتی خوزستان

به گزارش قدس آنلاین، علی مهدی پور  بیان کرد: تشکیل جلسه هیأت اختلاف داوری در شرکت شهرک‌های صنعتی استان در مدت ۲ روز با حضور نماینده سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد و این تعداد پرونده مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: بخش عمده‌ای از قراردادهای طرح شده در این جلسات مربوط به متقاضیانی است که در سال‌های گذشته، زمین تخصیصی خود را در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان دریافت کردند اما به تعهدات خود در ایجاد کسب و کار عمل نکردند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان اظهار کرد: یکی از برنامه هایی که شرکت شهرک‌های صنعتی استان به طور جدی دنبال می‌کند واگذاری قراردادها و واحدهای راکد به سرمایه گذاران شایسته و تاثیرگذار در استان است.

وی افزود: متقاضیانی که زمین‌های خریداری شده را راکد نگه دارند و به هر دلیل در موعد مقرر نسبت به ساخت و ساز اقدام نکنند، طبق دستورالعمل و قرارداد حق بهره برداری شهرک‌های صنعتی با آنان برخورد قانونی می‌شود و این امتیاز از آن‌ها گرفته و به سرمایه گذاری که امکان فعالیت و بهره برداری دارد، اعطا می‌شود.

مهدی ‌پور گفت: برای رونق کسب و کار و ایجاد واحدهای صنعتی و تولیدی و ایجاد زمینه اشتغال در استان، تعیین تکلیف قراردادهای راکد در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با جدیت در حال انجام است.

هیات اختلاف داوری شهرک‌های صنعتی خوزستان از سال گذشته به طور جدی آغاز به کار کرده است.

۷۳ شهرک و ناحیه صنعتی در خوزستان وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.