مردم استان صعده یمن ضمن حمایت از آرمان فلسطین و عملیات «انتقام آزادگان»، آمادگی خود را برای حضور مستقیم در نبرد علیه رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

رژیم صهیونیستی جز زبان زور نمی‌فهمد / آمریکاشریک جنایات تل‌آویو است

به گزارش قدس آنلاین؛ به نقل از المسیره، راهپیمایی عظیم مردم یمن در استان «صعده» برای اعلام همبستگی با فلسطین و حمایت از عملیات «انتقام آزادگان»، با صدور بیانیه پایانی برگزار شد.

در این بیانیه آمده است: ما به پایداری ملت فلسطین و جنبش‌های دلیر مقاومت در مسیر مقابله با تجاوزات رژیم اشغالگر درود می‌فرستیم. ما وحدت صفوف گروه‌های مقاومت در مقابل دشمن مستکبر را ارج می نهیم و از فداکاری‌های عظیم مردم فلسطین در مسیر پیروزی آرمان فلسطین قدردانی می‌کنیم.

این بیانیه می‌افزاید: عملیات «انتقام آزادگان» را که به پاس وفاداری به خون شهدا، ایجاد بازدارندگی در مقابل دشمن و دفاع از خود، خاک و مقدسات توسط جنبش‌های مقاومت فلسطین انجام شد، تبریک می‌گوئیم. ما از هر گام نظامی جنبش‌های مقاومت فلسطین در مقابله با دشمنی که فقط زبان زور را می‌فهمد، استقبال می‌کنیم.

مردم استان صعده یمن تأکید کردند: ما سکوت بین المللی را قویاً محکوم می‌کنیم و آمریکا را شریک اساسی اسرائیل در تجاوز به غزه می‌دانیم. ما همچنین از موضع‌گیری شرم‌آور رسمی حکومت‌های عربی و اتحادیه عرب را که دیگر نماینده مردم عرب نیست، ابراز تأسف می‌کنیم.

در پایان این بیانیه تصریح شد: ما به عنوان مردم یمن بر وفاداری خود به آرمان فلسطین و آماده‌باش مردمی و نظامی خود تاکید و اعلام می‌کنیم که آماده مشارکت واقعی و مستقیم در نبرد علیه ٰرژیم صهیونیستی هستیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.