مسوول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: اردوهای جهادی و محرومیت زدایی نزدیک‌ترین عرصه به دفاع مقدس است و موتور محرک انقلاب اسلامی می‌باشند.

مسوول سازمان بسیج سازندگی کشور: اردوهای جهادی نزدیک‌ترین عرصه به دفاع مقدس است

به گزارش قدس آنلاین،  سردار محمد زهرایی روز دوشنبه در آیین اختتامیه رزمایش سراسری فاطمیون اظهار کرد: درود بر مردمی که در اغتشاشات سال گذشته آشوبگران سر و دل آنها را شکستند و اما حاضر نشدند دل ولی فقیه شان شکسته شود، آنها حاضر نیستند زمین خوردن ایران را ببینند و برای این جانفشانی سجده شکر بجا خواهیم آورد.

وی گفت: اغتشاشات سال گذشته نشان داد باید بیش از گذشته مراقب باشیم در جنگ های مختلف تاکتیک مورد نظر را بکار ببریم چراکه دشمن دست به هر حربه ای میزند، برخی سر در گریبان فرو بردند و تریبون داشتند اما سخنی نگفتند.

وی افزود: همچنانی که دشمن به ولی فقیه حمله کرد باید از این جایگاه دفاع کنیم، بی تفاوتی دامنه اغتشاشات را افزایش می‌دهد، اکنون در نبرد تمدنی با جبهه استکبار هستیم و ناگزیر با رویارویی با آن در حوزه های مختلف در جنگ می‌باشیم.

سردار زهرایی بیان کرد: حلقه های میانی کف میدان موتور محرک انقلاب اسلامی است، بسیج به عنوان یک ابر میان حلقه میانی وظیفه حضور دارد و گروه‌های جهادی با عمل مومنانه خود را به انقلاب اسلامی تحمیل کردند.

وی ادامه داد: حلقه‌های میانی باید پاسداشت شود چراکه بدون منت و ادعا همچنین با شناخت کافی به انقلاب کمک می‌کنند.

وی گفت: عرصه اردوهای جهادی و محرومیت زدایی نزدیک ترین عرصه به دفاع مقدس است و به عنوان عمل کننده در وسط میدان می‌باشد، در اغتشاشات سال گذشته هشت نفر که مسوول و یا عضو گروه جهادی بودند شهید شدند.

وی اظهار کرد: محرومیت زدایی، پرداخت تسهیلات در حوزه گروه های جهادی برای اینکه شهید عجمیان ها روییده شوند، چشم انداز ما جبهه سازی است. دشمن باید برای ما هزینه‌ دهد و هروقت دشمن اعتبارات ویژه اختصاص می‌دهد یعنی جبهه سازی کرده‌ایم.

وی افزود: اکثریت پای کار ولایت، در رزمایش فاطمیون حضور دارند و گروههای جهادی در طول سال اقدامات موثری انجام می‌دهند و در این رزمایش زمان مناسب برای بیان عملکرد و معرفی خدمات است.

وی گفت: اقدامات گروه های جهادی همواره مورد رضایت مقام معظم رهبری است و رزمایش و قرارگاه خدمت رسانی یک توفیق است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.