معاون امور علمی و فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) گفت: ویژه برنامه های دهه کرامت در حرم مطهر حضرت سیدالکریم (ع) با محوریت نامه امام رضا (ع) به سیدالکریم (ع) خطاب به شیعیان برگزار می‌شود.

برگزاری برنامه‌های دهه کرامت در حرم عبدالعظیم (ع) با محوریت نامه امام رضا (ع)

به گزارش قدس آنلاین،  حجت الاسلام علی عرفاتی اظهار داشت: این ویژه برنامه ها از شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه با مراسم شب ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) با سخنرانی حجت الاسلام محمد جواد محمدی گلپایگانی و مدیحه سرایی حاج محمدرضا غلامرضازاده بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر آغاز می شود.

وی افزود: در سالروز میلاد بانوی کرامت، حضرت معصومه (س) روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه، جشن بزرگ دختران کرامت با حضور بیش از سه هزار نفر از دختران دبستانی در برنامه های فرهنگی با رویکرد عفاف و کرامت از ساعت ۹ صبح در مصلای امام علی(ع) آستان مقدس شرکت خواهند کرد.

معاون امور علمی وفرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) خاطرنشان کرد: برگزاری آیین غبارگیری ضریح مطهر حضرت حمزه (ع) و تعویض پرچم گنبد مطهر آنحضرت به مناسبت سالروز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه پنج شنبه چهارم خرداد از ساعت ۸:۳۰ صبح و برگزاری ویژه برنامه دهه کرامت با حضور خادم‌یاران آستان قدس رضوی و همچنین خادمین آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) از ساعت ۱۷ در صحن امام حسن مجتبی(ع) و بعد از نماز مغرب و عشاء همان روز برگزار می شود.

به گفته این مسئول برگزاری جلسه تفسیر قرآن کریم و قرائت دعای کمیل به همین مناسبت و برگزاری محفل انس با قرآن کریم از ساعت ۲۳ در شبستان امام خمینی(ره) و مراسم قرائت دعای کمیل با نوای حاج محمدرضا غلامرضازاده در مسجد جامع آستان مقدس از ساعت ۲۴ ، از اهم برنامه های پنجم ذی القعده سالروز تکریم امامزادگان واجب التعظیم در حرم مطهر حضرت سیدالکریم (ع) است.

وی ادامه داد: در روز جمعه پنجم اردیبهشت از ساعت ۷ صبح ویژه برنامه قرائت دعای ندبه و همچنین جلسه آموزشی سبک زندگی همراه با پرسش و پاسخ با موضوع وجود مبارک حضرت رضا (ع) بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود.

حجت الاسلام عرفاتی یادآورشد: ویژه برنامه شب میلاد حضرت امام رضا(ع) مصادف با ۹ خرداد ماه با سخنرانی سید جلال رضوی همدانی و مدیحه سرایی حاج سید محسن گرسویی بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره) و برنامه مدیحه سرایی روز میلاد آن امام همام پایان بخش این ویژه برنامه ها خواهد بود.

معاون امور علمی و فرهنگی آستان مقدس در پایان ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت، با دعوت از مؤمنین خداجوی و زائرین ارجمند جهت حضور در ویژه برنامه های این ایام، مقدم عاشقان و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت را به آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)و برنامه های یاد شده گرامی داشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.