مدیر فنی فدراسیون جهانی فوتبال از امیر قلعه‌نویی بابت ارائه آنالیز ویژه جام جهانی تشکر کرد.

تقدیر فیفا از قلعه‌نویی بابت آنالیز ویژه جام جهانی

به گزارش قدس آنلاین، سایت فدراسیون فوتبال امروز با انتشار خبری، از پیامی تقدیر استیون مارتینز، مدیر فنی فیفا برای امیر قلعه‌نویی به دلیل ارائه آنالیزی جامع اطلاع داد.

آنطور که خبرنگار “ورزش سه” مطلع شده است، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست کمیته فنی فیفا که چند روز قبل در دوحه برگزار شد، پروپوزالی در خصوص نقش ویژه بازیکن پست ۹ در جام جهانی و تاثیری که روی مسابقات دارند، ارائه کرده است. امیر قلعه‌نویی شخصا در این مورد بررسی ویژه داشته و چنین آنالیزی را در اختیار فیفا قرار داده است. مدیر فنی فدراسیون جهانی فوتبال نیز، با انتشار پیام نسبت به این موضوع واکنش داشته است.

در متن پیام استیون مارتینز به امیر قعه‌نویی آمده: «از شما به خاطر به اشتراک گذاشتن آنالیز جامع انجام شده توسط تیم شما تشکر می‌کنیم. این بسیار عالی است که می‌بینیم موضوعات برجسته شده توسط گروه مطالعات فنی ما در جام جهانی را بیشتر بررسی کرده‌اید.

تیم ما وظیفه دارد موضوعات کلیدی مشاهده شده در طول مسابقه را برجسته کند و در عین حال به طور فعال یافته‌ها را به اشتراک بگذارد. این آنالیزی که شما انجام داده‌اید مثال خوبی از ترکیب رویکرد ما با تجزیه و تحلیل فردی خودتان است و موضوعات را با جزئیات بیشتر با مشخص کردن مثال‌های کلیدی و توضیح اینکه چرا این رویدادها در قطر مهم بوده اند، مورد بررسی قرار داده‌اید».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.