کلینیک درمان ناباروری همزمان با روز ملی جمعیت در در محل بیمارستان علامه بهلول گنابادی این شهرستان راه اندازی شد.

کلینیک درمان ناباروری در گناباد راه‌اندازی شد

به گزارش قدس خراسان، رضا احمدی در آیین افتتاح کلینیک درمان ناباروری این شهرستان اظهار کرد: وسعت این کلینیک ۱۰۰ متر مربع است و برای تجهیز و راه اندازی آن ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است و متخصصان در کلینیک یاد شده تمامی مراحل تشخیص و درمان ناباروری را انجام می دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد همچنین در همایش جوانی جمعیت در گناباد از شناسایی ۵۷۰ زوج نابارور در شهرستان‌های تابعه این دانشگاه (گناباد و بجستان) خبر داد.

وی با اشاره به آسیب‌های کاهش جمعیت در زمینه های مختلف در سطح کشور و به تبع آن گناباد و بجستان افزود: میزان ولادت های سالانه در این شهرستانها از سه هزار و ۳۰۰ نفر در سال ۱۳۶۵ به ۲ هزار و ۱۵ نفر در سال ۱۴۰۰ کاهش یافته است.

احمدی ضمن تاکید بر لزوم توجه بخش‌های مختلف به تحقق سیاست‌های کلی جمعیت مورد تاکید رهبر معظم انقلاب ادامه داد: باید از همه ظرفیت‌ها و حمایتهای موجود برای فرهنگ سازی خانواده ها به منظور افزایش فرزندآوری استفاده کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد اظهار کرد: با اشاره به برگزاری ۱۰ نشست قرارگاه جوانی جمعیت در دانشگاه علوم پزشکی گناباد طی بیش از یک سال گذشته تصریح کرد: ۸۱ درصد مصوبات این قرارگاه تاکنون اجرا شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.