انتشار تصاویر مربوط به گریه کردن وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، در زمین موجی علیه نژادپرستی را در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته است.

عکس| اشک‌های ستاره رئال پس از فحاشی‌های نژادپرستانه

به گزارش قدس آنلاین، رئال مادرید شب گذشته در ورزشگاه مستایا مهمان والنسیا بود اما اتفاقاتی که در این بازی رخ داد باعث شد که نتیجه آن دیگر اهمیت زیادی برای فوتبال‌دوستان نداشته باشد.

هواداران والنسیا حتی پیش از آغاز بازی و زمانی که اتوبوس رئال مادرید تازه به ورزشگاه مستایا رسیده بود شروع به توهین به وینیسیوس کردند و این بازیکن را میمون خواندند. این وضعیت در طول بازی هم ادامه پیدا کرد و تماشاگران حاضر روی سکوها به شدت به این ستاره برزیلی توهین کردند و القاب متفاوتی را برای توصیف او به کار بردند که بسیار زننده و نژادپرستانه بود.

با نزدیک شدن به دقایق پایانی بازی و افزایش حساسیت این دیدار، این شعارها روی این بازیکن هم تاثیر بیشتری گذشت و پس از درگیری مختصری که پیش آمد، او با سرعت به سمت داور رفت و حتی تماشاگری که به او توهین کرده بود را هم به داور و دیگر مسئولان نشان داد که فایده‌ای نداشت. در همین لحظه هواداران والنسیا بار دیگر شعارها علیه وینی را از سر گرفتند و این بار فریاد «وینیسیوس، بمیر!» در ورزشگاه به گوش می‌رسید که به شدت باعث ناراحتی او شد. 

تصاویر منتشر شده متعددی نشان می‌دهد که این ستاره برزیلی پس از این که این شعار در ورزشگاه طنین انداز شد نتوانست احساساتش را کنترل کند و اشک‌هایش سرازیر شد.  این تصاویر باعث شد که بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی تحت تاثیر قرار بگیرند و موجی علیه نژادپرستی خصوصا در ورزشگاه‌های اسپانیا به راه بیفتد. 

بسیاری از بازیکنان بزرگ و سرشناس دنیای فوتبال و همچنین هم تیمی‌های وینیسیوس در رئال مادرید هم از او حمایت کردند و خواهان برخورد با اتفاقات اخیر فوتبال اسپانیا شدند. 

عکس| اشک‌های ستاره رئال مادرید پس از فحاشی‌های نژادپرستانه

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.