فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: این قول را به این شهدا و خانواده‌های محترمشان می‌دهیم که حتما انتقام آن‌ها را خواهیم گرفت و اجازه نمی‌دهیم خون ان‌ها پایمال شود.

انتقام خون شهدای مرزبانی را خواهیم گرفت

به گزارش قدس خراسان، سردار مجید شجاع صبح امروز در مراسم تشیع سه شهید مرزبانی کشور که از میدان شهدای مشهد با حضور خیل عظیم عاشقانه و دلدادگان شهدا برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به خانواده شهدا اظهار کرد: این جوانان ده هشتادی ما هیچگاه امام و انقلاب و دفاع مقدس را درک نکردند و حتی فتنه ۸۸ را به خوبی درنیافتند، اما چون رشد یافته خانواده‌هایی متدین و انقلابی بودند و در مکتب سیدالشهدا بزرگ شدند، برای دفاع از خاک و ناموس و وطن لباس رزم و شهادت پوشیدند و در قامت مرزبان در مرزهای ایران اسلامی مشغول پاسداری و حراست شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می‌فرمایند شهدا انسان‌های تیزهوش و باذکاوتی هستند، ذکاوت این است که بین مرگ اختیاری و اجباری، انسان مرگ اختیاری و شهادت را انتخاب کند. شهدای عزیزی که امروز در محضرشان هستیم هر سه دهه هشتادی هستند. جوانانی که مردانه برای دفاع از امنیت این کشور از جان خود گذاشتند. اگر درخت تنومند انقلاب بعد از ۴۴ سال دشمنی‌های مداوم همچنان محکم و پابرجاست و در قله‌های افتخار ایستاده، به برکت خون شهداست. هرچه داریم از برکت خون این عزیزان است. همین جوانانی که امروز میزبان سه تن از آنان هستیم، اجازه ندادند دست نااهلان به انقلاب و حریم اهل بیت برسد.

وی ادامه داد: از ابتدای انقلاب تا همین امروز دشمنان تلاش می‌کردند به انقلاب و وحدت ملت آسیب برنند اما شهدا فاصله بین مردم را پر کردند و این اتحاد را فراهم کردند. در ایارن اسلامی شیعه و سنی و سایر ادیان الهی زیر لوای انقلاب اسلامی برابر با هم زندگی می‌کنند. مرزهای ایران اسلامی با کشورهای همسایه مرزهای دوستی و وحدت است و دشمنان ایران اسلامی هرگز نمی‌توانند از این مرزها به ما ضربه بزنند. عمق همه تحرکات دشمنانه و ضبوحانه خائنین به وطن نهایتا تا مرزهای کشور است و مرزبان‌های شجاع ما اجازه تحرک و ورود ان ها را به کشور نمی‌دهند

شجاع در پایان تاکید کرد: همینجا، از طرف همه همه همرزمانم و ملت ایران، این قول را به این شهدا و خانواده‌های محترمشان می‌دهیم که حتما انتقام آن‌ها را خواهیم گرفت و اجازه نمی‌دهیم خون ان‌ها پایمال شود. قطعا همه به این تعهد خود پایبندیم و نتیجه را هم به سمع مردم شهیدپرور ایران خواهیم رساند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.