سخنگوی شورای شهر قوچان گفت: مراحل گودبرداری پروژه دریاچه مصنوعی قوچان که سال گذشته وعده آن را داده بودیم، به اتمام رسیده و تا شهریور یا مهر ماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وعده جدید برای راه‌اندازی دریاچه مصنوعی قوچان

سیده عفت موسوی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار قدس خراسان در مورد شایعات منتشر شده درباره استیضاح شهردار قوچان توضیح داد: مسئله استیضاح شهردار قوچان مطرح نیست و تنها طرح سؤال از سوی یکی از اعضای شورای شهر قوچان است که شهردار این شهرستان دو هفته فرصت دارد در جلسه علنی حضور پیدا کند و پاسخگو باشد.

سخنگوی شورای شهر قوچان افزود: به جز پروژه دریاچه مصنوعی قوچان باید پروژه‌های زیباسازی بولوار طالقانی و پل خیابان عطاران این شهرستان نیز تا پایان شهریور ماه به اتمام برسند.

وی با بیان اینکه مناقصه پل عطاران را بارگذاری کرده‌ایم، گفت: از لحظه برنده شدن پیمانکار تا پایان این پروژه چهار ماه زمان خواهد برد.

موسوی‌نژاد در ادامه راجع به سگ‌های بی‌صاحب توضیح داد: تاکنون ۲ هزار سگ ولگرد در شهرستان قوچان توسط شهرداری جمع‌آوری و به پیمانکار تحویل شده است. ما روزانه ۱۵ الی ۳۰ سگ ولگرد را از سطح شهر جمع‌آوری می‌کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سگ‌های ولگرد از مبادی ورودی قوچان وارد این شهرستان می‌شوند که نیروی انتظامی باید از ورود سگ‌های ولگرد جلوگیری کند.

خبرنگار: امیرحسین قربانپور

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.