معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان نحوه معافیت مشمولان غایب و غیر غایب دارای ۳ و ۴ فرزند از خدمت وظیفه عمومی و همچنین کسر خدمت کارکنان وظیفه متاهل حین خدمت به ازای هر فرزند را تشریح کرد.

جزییات معافیت متأهلین با 3 فرزند از خدمت سربازی

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حسین دستوری زاده معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی هرمزگان امروز اظهار کرد: برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح از تاریخ ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ تا پایان سال ۱۴۰۴ کلیه مشمولان غایب و غیرغایب و کارکنان وظیفه در حال خدمت که دارای ۴ فرزند و بالاتر هستند پس از طی دوره آموزش مقدماتی و تکمیلی در سپاه از انجام خدمت وظیفه عمومی معاف می‌شوند.

همچنین مشمولان غایب و غیرغایب و کارکنان وظیفه در حال خدمت که دارای ۳ فرزند بوده و سن آنان حداقل ۴۰ سال تمام است نیز پس از طی دوره آموزش مقدماتی و تکمیلی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از انجام خدمت وظیفه عمومی معاف می‌شوند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان بیان کرد: به کارکنان وظیفه متأهل در حال خدمت نیز، علاوه بر ۲ ماه کسر خدمت تأهل، برای فرزند اول۳ ماه، برای فرزند دوم ۴ ماه و برای فرزند سوم ۵ ماه کسر خدمت اعطاء می‌شود.

به گفته وی، مشمولان غایب دارای شرایط می بایست برای ثبت درخواست خود به دفاتر پلیس+۱۰ سطح استان مراجعه و کارکنان وظیفه نیز به نیروی انسانی مربوطه مراجعه کنند تا مراحل رسیدگی و صدور کارت معافیت برای آنان انجام شود و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان های داخلی به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.