۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
کد خبر: 875536

اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی با اشاره به برگزاری مسابقات رنکینگ این رشته در قرقیزستان نوست: ایران در کشتی فرنگی با ستارگان نامدار خود حضور پیدا خواهد کرد.

بیشکک در تسخیر قهرمانان کشتی ایران

به گزارش قدس آنلاین، سومین تورنمنت رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در سال ۲۰۲۳ در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار می‌شود. پیش از رقابت‌های قرقیزستان، ۲ تورنمنت دیگر در کشور کرواسی و مصر برگزار شد که نمایندگان ایران در آن پیکارها حضور داشتند. رقابت‌های رنکینگ بیشکک در سه بخش کشتی آزاد، فرنگی و کشتی زنان از ۱۱ تا ۱۴ خردادماه پیگیری خواهد شد.

با اعلام اتحادیه جهانی کشتی در این دوره از رقابت‌ها تیم ایران در رشته فرنگی با ستارگان نامداری مانند محمدرضا گرایی قهرمان جهان و المپیک، امین میرزازاده نایب قهرمان جهان، پویا دادمرز، دانیال سهرابی، محمدهادی ساروی و محمدعلی گرایی راهی قرقیزستان خواهد شد. گرجستان و ترکیه نیز در این رشته از نفرات برتر و مدال آور خود استفاده خواهند کرد.

در ادامه گزارش اتحادیه جهانی کشتی آمده است: در کشتی آزاد نیز راوی کمار نایب قهرمان المپیک از هند و حاجی علی‌اف، توران بایرام‌اف، جیرئیل گادژیف و علی‌عباس رضازاده از آذربایجان حضور دارند. در کشتی زنان نیز تیم چین تیم کامل و قدرتمندی را روانه بیشکک کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.