۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
کد خبر: 875610

باشگاه رئال مادرید برای تقویت خط حمله خود چشم به جذب یکی از دو ستاره آینده‌دار فوتبال جهان دارد.

تصمیم مهم رئال مادرید؛ جذب امباپه یا هالند
به گزارش قدس آنلاین ، باشگاه رئال مادرید برای جانشینی کریم بنزما در آینده‌ای نه‌چندان دور برنامه خاصی داشته و به این منظور چشم به جذب یکی از دو ستاره آینده‌دار جهان فوتبال دارد. طبق گزارش نشریه «اکیپ» فرانسه؛ مدیران باشگاه رئال مادرید تابستان آینده بین ارلینگ هالند 22 ساله از منچسترسیتی و کیلیان امباپه 24 ساله از پاری‌سن‌ژرمن یکی را انتخاب خواهد کرد.

طبق گزارش این روزنامه فرانسوی؛ امباپه که تا پایان فصل آینده با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد، این گزینه را دارد که قراردادش را با این باشگاه فرانسوی برای یک سال دیگر تمدید کند اما باید تا پایان ماه جولای تصمیم بگیرد که آیا این کار را انجام خواهد داد یا خیر، هر چند در حال حاضر بعید است که او بخواهد قراردادش را تمدید کند.

با توجه به اینکه امباپه بعید است در تابستان امسال پاری‌سن‌ژرمن را ترک کند، این احتمال وجود دارد که او در پایان فصل آینده به صورت رایگان در دسترس باشد که در آن مقطع رئال مادرید ممکن است تصمیم مهمی بگیرد. رئالی‌ها می‌خواهند تابستان آینده یک مهاجم در کلاس جهانی را به خدمت بگیرند و انتخاب آنها از بین هالند و امباپه خواهد بود.

با وجود اتفاقات تابستان گذشته که باعث شد امباپه در آخرین لحظه به رئال مادرید پشت کند و  در پاری‌سن‌ژرمن بماند، فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید ترجیح می‌دهد محصول آکادمی باشگاه موناکو را به سانتیاگو برنابئو بیاورد. باشگاه رئال مادرید با توجه اینکه رابطه چندان خوبی با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن ندارد، ایده جذب این ستاره فرانسوی به عنوان بازیکن آزاد در تابستان 2024 را در سر دارد. با این حال اگر قرار است حرکتی از سوی باشگاه برای جذب ستاره 24 ساله پاری‌سن‌ژرمن انجام شود، امباپه باید دستمزد درخواستی خود را کاهش دهد.

در سوی دیگر ارلینگ هالند 22 ساله که تا پایان ماه ژوئن 2027 با باشگاه منچسترسیتی قرارداد دارد، در فصل اول حضورش در این تیم لیگ برتری آن‌قدر خوب عمل کرده که مدیران رئال مادرید او را هم به عنوان گزینه‌ای برای تقویت حمله خود می‌بینند، این در حالی است که در حال حاضر کریم بنزما و وینیسیوس جونیور اصلی‌ترین ارکان آنها در فار هجومی به شمار می‌روند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.