بازیکن تیم فوتبال هوادار گفت: قبل از اینکه وارد زمین شوم به بیرانوند گفتم می‌آیم و به تو گل می‌زنم.

مرادی: به بیرانوند گفتم به زمین بیایم گل می‌زنم/ دوست داشتم گل دوم را هم به پرسپولیس بزنم

به گزارش قدس انلاین، بابک مرادی پس از شکست هوادار مقابل پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی، اظهار داشت: اتفاقی که نباید می‌افتاد افتاد. به تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم.

وی در مورد اینکه بیرانوند اعلام کرده ترسوها پنالتی را وسط می‌زنند، گفت: بین دو نیمه قبل از اینکه وارد زمین شوم به بیرانوند گفتم می‌آیم و به تو گل می‌زنم. پنالتی برای من ۵۰-۵۰ بود، برای دروازه‌بان هم ۵۰-۵۰ بود. وسط هم نمی‌زدم گل را می‌زدم. دوست داشتم گل دوم را هم بزنم که متاسفانه آن توپ جلوی من پرید. می‌توانستیم به بازی برگردیم. شرمنده بچه‌های تیم شدم. تیم جوان و یکدلی داشتیم. ساکت الهامی خیلی برای‌مان زحمت کشید. خیلی ناراحت شدیم. او را در رختکن شرمنده کردیم ولی امیدوارم اتفاقات خوبی برای تمام بازیکنان ما، کادرفنی و مدیریت باشگاه که زحمت کشیدند، بیفتد.

مرادی در مورد اینکه آیا به عنوان یک استقلالی برای بازی فینال در ورزشگاه حاضر می‌شود، عنوان کرد: ان‌شاالله اگر ایران باشم حتما می‌روم. امیدوارم دربی خوبی برگزار شود وبرنده بازی هم استقلال باشد.

بازیکن هوادار در خصوص اینکه بازی قبلی حاشیه‌ای برای او به وجود آمده بود، گفت: حاشیه‌ای نبود. دقیقه ۱۰ تعویضم فنی نبود. در هر خانواده‌ای اتفاق می‌افتد. الهامی مثل پدر من است. اتفاقی افتاد و در خانواده خودمان حل کردیم. مورد خاصی نبود. امسال دوبار برای من این اتفاق افتاد. یک بار خودم مقصر بودم ولی بار دوم مقصر نبودم و فنی هم نبود. صحبت کردیم و حل شد. الهامی حکم پدر ما را دارد. امسال خیلی به من کمک کرد. خیلی مدیون و ممنون او هستم.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.