بازیگر به‌یادماندنی سریال‌های تلویزیونی که مدت‌ها پیش به واسطه بیماری و چهره رنجورش بسیاری از دوستداران و اهالی هنر را با شوک مواجه کرده بود، این روزها به گفته دخترش شرایط نسبتا خوبی دارد.

آخرین خبرها از وضعیت سلامتی فردوس کاویانی/ با عشق فراوان مراقب پدر هستیم

به گزارش قدس آنلاین، دختر این هنرمند قدیمی این روزها با انتشار تصاویری از آثار به یادماندنی پدرش در فضای مجازی، از وضعیت نسبتا خوب جسمی او خبر می‌دهد.

آرمیتا کاویانی ضمن تشکر از مردم ایران که جویای احوال فردوس کاویانی بوده‌اند در توضیحاتی کوتاه نوشته است: «درودها و سپاس از شما هموطن‌های گرامی و دوست‌داشتنی که جویای حال پدر هستید. پدر بهتر هستند، خیالتان راحت، با عشق فراوان مراقب ایشان هستیم.»

بر اساس این گزارش، حدود یازده سال از آخرین حضور فردوس کاویانی، بازیگر محبوب سریال‌هایی چون «همسران» و «آژانس دوستی» در قاب جادو می‌گذرد. «همسران»، سریال نوستالژیکی بود که ۲۶ سال قبل یعنی سال ۷۳ از تلویزیون پخش شد و زوج‌های آن تا سال‌ها ماندگارترین زوج‌های تلویزیونی شدند.

فردوس کاویانی اما این سال‌ها بیشتر درگیر بیماری بوده و به دلیل همین بیماری کمتر توانسته در فیلم و سریال‌ها و حتی صحنه تئاتر که خانه اول او بوده است، حضور یابد و چند سالی است که حتی در مجامع و مراسم عمومی نیز شرکت نمی‌کند.

حدود سه سال گذشته مراسمی برای نکوداشت او برگزار شد که خانواده‌اش به نمایندگی از او حضور یافتند و فردوس کاویانی توانست با یک پیام تصویری دوستدارانش را همراهی کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    0 0
    خداسلامتیشون بده 🤲