استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با نگاه ویژه دولت به توسعه شبکه بزرگراهی استان و تلاش‌های در حال انجام تا ۲ ماه آینده شاهد اتصال شهر نصرت آباد به زاهدان به طول ۱۰۵ کیلومتر به عنوان نخستین اتصال بزرگراهی دو شهر استان خواهیم بود.

بهره‌برداری از بزرگراه زاهدان- نصرت آباد

به گزارش قدس انلاین، محمد کرمی ظهر امروز در بازدید از روند ساخت بزرگراه در محور بم_نصرت آباد _زاهدان ضمن اعلام رضایت از حجم کار و پیشرفت پروژه اظهار داشت: دولت تمام توان خود را بکار گرفته است تا بتواند تا ۲سال آینده دو شهر نصرت آباد و زابل را به مرکز استان به صورت بزرگراه متصل کند.

 وی با بیان اینکه گام اول در مسیر توسعه، تکمیل زیرساخت‌ها به ویژه بزرگراه است، افزود: قطعا اتصال دو شهر استان به زاهدان به صورت بزرگراه ضمن ایجاد امید آفرینی در جامعه نشان خواهد داد که دولت سیزدهم به تعهدی که به مردم شریف سیستان و بلوچستان برای توسعه زیر ساخت ها داده بعد از یک وقفه تاریخی پایبند است و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

استاندار سیستان وبلوچستان تاکید کرد: عقب ماندگی ها باید به سرعت جبران شود. 

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان نیز در این بازدید گفت:  این اداره کل به تعهدی که به مردم داده است پایبند بوده و با تمام توان تلاش سعی دارد عقب ماندگی تاریخی استان را در حوزه داشتن بزرگراه جبران کند.

عطاء اله اکبری با بیان اینکه برای ایفای نقش این استان در حوزه حمل و نقل و ترانزیت با توجه به موقعیت راهبردی آن نیاز به توسعه زیرساخت ها در حوزه راه است، افزود:  این اداره کل هم اکنون در ۱۰۰ کیلومتر از محورهای حوزه شمال استان در حال ساخت بزرگراه است و بزودی ۶۰ کیلومتر دیگر نیز به سطح افزوده خواهد شد و این مهم تا تکمیل شبکه بزرگراهی درون و بیرون استانی ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه توسعه شبکه بزرگراهی یکی از اولویت های مهم و اصلی سیستان و بلوچستان است و طرح های این بخش بدون وقفه در حال اجراست، گفت: افزایش ایمنی تردد و کاهش تصادف جاده ای، افزایش ظرفیت ترافیکی مسیر، افزایش رونق اقتصادی منطقه، کاهش اتلاف زمان و بهبود وضعیت زیر بنایی و زیر ساخت استان از مهمترین اهداف این طرح است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.