اهالی دیار قومیت ها عصر دوشنبه در اجتماعی معنوی جدای از اجرای سرود سلام فرمانده و تجدید بیعت با امام زمان(عج) وداعی باشکوه نیز با پیکر شهید دهه هشتادی «محمدمهدی احمدی» داشتند.

وداعی به گرمی یک سلام در دیار قومیت ها

به گزارش قدس آنلاین کوچه و خیابان‌های اطراف فرهنگسرای بجنورد لحظه به لحظه شلوغ‌تر می‌شد و مقصد همه یکی بود؛ بیعت با امام زمان(عج) و دیدار با شهید دهه هشتادی که به دور از خانواده هنگام حراست از مرز سیستان و بلوچستان در درگیری با نیروهای تحت امر طالبان تا پای جان ایستادگی کرد.

دانش‌آموزان و نوجوانان متولد دهه ۸۰ و ۹۰ امروز به ‌همراه پدر، مادر و گروه‌های مختلف مردمی در فرهنگسرای شهروند بجنورد گرد هم آمدند تا بار دیگر ارادت خود را به حضرت ولی‌ عصر (عج) اعلام کنند.

شروع این اجتماع باشکوه معنوی با نوای زیبای قرآن بود و همه از پیر و جوان گرفته تا زن و مرد و میانسال و خردسال حضور داشتند.

در این میان اشتیاق کودکانی که در آغوش والدین خود بودند بیشتر به چشم می‌آمد که با در دست گرفتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی، منتظر اجرای سرود سلام فرمانده بودند.

ساعت ۱۸ بود که حاج "ابوذر روحی" سراینده و خواننده سرود سلام فرمانده برای اجرای سرود در این اجتماع معنوی حاضر و با دهه نودی ها شروع به همخوانی کرد.

این اجتماع معنوی مهمانی آسمانی نیز داشت؛ مهمانی که همه به دیدارش آمده بودند و با ورود پیکر شهید در جمع مردم هر کدام از جمعیت تلاش می‌کردند تا خود را به تابوت این شهید برساند، اما استقبال و حضور مردم آن قدر زیاد بود که رسیدن به این مهم برای بسیاری از آنها سخت می‌شد.

دهه هشتادی و نودی هایی که با احساسات و درونی پاک و با شور و عشق حسینی برای بوسه بر تابوت پیکر مطهر این شهید بزرگوار اشک ماتم می ریزند نیز از جلوه های خاص این اجتماع معنوی بود.

سرود سلام فرمانده که این روزها به یکی از محبوب‌ترین سرودها بین دانش آموزان تبدیل شده است برای نخستین بار سال گذشته در مسجد جمکران توسط گروه سرود ۳۱۳ نفری به مناسبت نیمه شعبان و در وصف امام زمان (عج) اجرا شد.

سلام فرمانده با صدای ابوذر روحی و به تهیه کنندگی حجت‌الاسلام سعید نعیمی تهیه و منتشر شد که خیلی زود مورد توجه قرار گرفت و این روزها بارها در شبکه‌های مختلف با ویدیوهای حماسی و مردمی بازپخش می‌شود.

پیکر پاک شهید «محمدمهدی احمدی» که در درگیری با نیروهای طالبان به شهادت رسید، امروز وارد بجنورد شد.

مراسم تشییع این شهید بزرگوار روز سه شنبه ساعت هشت صبح از مسجد انقلاب تا میدان کارگر بجنورد تشییع می شود و نماز بر پیکر این شهید والامقام به امامت حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری در میدان کارگر اقامه خواهد شد و پس از اقامه نماز، پیکر این شهید بزرگوار در قطعه ۲ گلزار شهدای بجنورد به خاک سپرده می شود

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.