مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: جشن میلاد امام رضا(ع) در ۳۲ بقعه خراسان جنوبی برگزار می شود.

برگزاری جشن میلاد امام رئوف در ۳۲ بقعه خراسان جنوبی

به گزارش قدس انلاین، حجت‌الاسلام پرویز بخشی پور  اظهارکرد: همزمان با میلاد امام رضا (ع) جشن هایی مشابه هر ساله در بقاع متبرکه استان برگزار می شود.

وی از برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع) در ۳۲ بقعه استان خراسان جنوبی خبر داد و گفت: مراسمات سخنرانی، مولودی خوانی، تلاوت قرآن و برگزاری جشن های مردمی در شب و روز میلاد امام رضا در بقاع برنامه ریزی شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این جشن ها در برخی از بقاع متبرکه استان با حضور خدام امام رضا (ع) برگزار می شود، گفت: برنامه محوری برگزاری این جشن ها در امامزادگان باقریه بیرجند روز چهارشنبه ساعت ۱۶:۳۰ با حضور مردم، مسئولان و خدام خواهد بود.

بخشی پور یادآور شد: در شهرستان بشرویه مراسمی که برنامه ریزی شده در سه بقعه شامل امامزاده محمد بن اصغر، امامزاده سید عبدالکریم و امامزاده محمدبن اسحاق خواهد بود.

وی با بیان اینکه در شهرستان بیرجند نیز جشن های میلاد امام رئوف در سه بقعه شامل امامزادگان باقریه، امامزاده سید الزهرا (ع) و سید تاج الدین پیش بینی شده است، یادآور شد: همچنین این مراسمات در خضری در امامزاده عبدالله کارشک و امامزاده اسماعیل خشکان برنامه ریزی شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی بیان داشت: در شهرستان خوسف در سه بقعه شامل امامزاده سید ابوالقاسم نصرآبا، د امامزاده مجتمع فرهنگی مذهبی بلنجیر و امامزاده سید سلیمان علی در صورت وجود شرایط مراسم جشن میلاد امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

بخشی پور گفت: در زیرکوه در دو بقعه سعد الله بن موسی روستای شاهرخت و امامزاده داوود در روستای کلاته مزار، در شهرستان سرایان در دو بقعه شامل امامزاده کریم شاه و امامزاده مصیب، در شهرستان سربیشه در دو بقعه متبرکه استان مقدس بی بی زینب خاتون و مسجد حضرت ابوالفضل سربیشه، در طبس در سه امامزاده شامل امامزاده علی طبس، امامزاده سید حسین زلگ و بقعه شیخ احمد، در فردوس در سه بقعه سید محمد و ابراهیم فردوس، امامزاده سید جلیل امرود خان و امامزاده سید احمد روستای مهوید و در شهرستان قاینات در ۵ بقعه مراسم میلاد امام مهربانی ها امام رضا (ع) برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.