فرماندار مشهد گفت: برای دهه کرامت سهمیه آرد بیشتری به نانوایی‌ها در مشهد اختصاص داده شده است.

سهمیه آرد بیشتری به نانوایی ها در مشهد اختصاص داده شد/استقرار ۲۰ نانوایی سیار در اطراف حرم رضوی

به گزارش قدس خراسان، محسن داوری در خصوص تمهیدات در نظر گرفته شده برای کالاهای اساسی برای حضور زائران به مناسبت ولادت امام رضا (ع) اظهار کرد: این ایام اگرچه پیک محسوب نمی‌شود، اما سفرها نسبت به روزهای عادی افزایش خواهد یافت و به تبع برای سفرها پیش‌بینی‌های لازم شده است.

فرماندار مشهد افزود: در حال حاضر برای تامین کالای اساسی هیچگونه مشکلی وجود ندارد و به میزان کافی کالای اساسی موجود است.

وی به اشاره به سامانه نانینو و نظارت‌های هوشمند بر تخلفات نانوایی‌ها عنوان کرد: با انجام نظارت‌ها با تخلفات نانوایی‌ها برخورد شده و آرد نانوایی‌های متخلف کاهش یافته است و سامانه نانینو مشکلی ندارد. به طور کلی نظارت‌های دقیقی از طریق سیستم انجام می‌شود.

داوری در خصوص توزیع مرغ منجمد تصریح کرد: مرغ منجمد زمانی وارد بازار می‌شود که به بازار شوک وارد شده و کمبود مرغ در بازار وجود داشته باشد اما در حال حاضر مرغ گرم به میزان کافی در بازار موجود است.

فرماندار مشهد درباره توزیع مرغ گرم در بازار مشهد با توجه به حضور زائران عنوان کرد: در حال حاضر مرغ گرم با توجه به نیاز بازار توزیع شده و این میزان بستگی به میزان عرضه و تقاضا دارد. در حال حاضر روزانه بالای ۲۰۰ تن مرغ در مشهد توزیع شده و حتی گاهی به ۳۰۰ تن هم رسیده است.

وی درباره انجام بازرسی‌ها بر فعالیت واحدها در این ایام اظهار کرد: بازرسی‌های دوره‌ای به صورت مستمر اجرا می‌شود. همچنین اقدامات نظارتی روزانه انجام و این نظارت‌ها در مشهد هیچگاه تعطیل نمی‌شود. 

داوری با بیان اینکه ۲۰ نانوایی سیار در اطراف حرم در ایام عید مستقر شده است، گفت: این واحدها همچنان فعال بوده و برای خدمت‌رسانی زائران حاضر هستند. برای دهه کرامت سهمیه آرد بیشتری به نانوایی‌ها در مشهد اختصاص داده شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.