سخنگوی کاخ کرملین می‌گوید که در حال حاضر برای مذاکرات بین مسکو و کی‌یف، هیچ پیش‌شرطی وجود نداشته و چنین گزینه‌ای روی میز نیست.

کرملین: برای مذاکرات صلح با اوکراین هیچ پیش‌شرطی وجود ندارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تاس، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین تاکید کرد که در حال حاضر برای مذاکرات بین مسکو و کی‌یف، هیچ پیش‌شرطی وجود ندارد.

پسکوف دراین‌باره اظهار داشت: بارها درباره مذاکره (با اوکراین) تکرار کرده‌ایم که چنین گزینه‌ای در حال حاضر روی میز نیست. مذاکره‌ای در کار نیست و هیچ پیش‌شرطی هم وجود ندارد.

سخنگوی کرملین در واکنش به درخواست ویکتور اروبان، نخست وزیر مجارستان درباره ممانعت از آغاز ضدحملات ارتش اوکراین و تاکید بر «آتش‌بس و آغاز مذاکرات صلح» این اظهارات را مطرح کرده است.

پسکوف اضافه کرد که هرچند کارشناسان و مقامات اروپایی هرازگاه درباره «نوعی فرآیند صلح» اظهاراتی مطرح می‌کنند اما حقیقت این است که هیچ اراده سیاسی برای لحاظ کردن نگرانی‌های روسیه وجود ندارد؛ اما توجه به این نگرانی‌های اولویت اول مسکو است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    سلام آنچه بدون قید وشرط است فرموده خداوند در آیه۲۵۱سوره بقره قرآن است خداوند هیچگاه جهان را تک قطبی نخواهد کرد این نظر فلان روزنامه نگار نیست وظیفه مسلمانان هم اعلام بی طرفی است که یادم نیست کدام آیه است مسلمانان نه شرقی ونه غربی اند.غیر از این یعنی عدم پیروی از برنامه دنیوی و اخروی مومنان به قرآن کریم است.امام ( ره) عین دستور الله متعال را ذکر کرده اند. نه شرقی نه غری جمهوری اسلامی.