گزارش‌ها از وقوع یک حادثه امنیتی در مرز مصر و اراضی اشغالی حکایت دارند.

حادثه امنیتی در مرز مصر و اراضی اشغالی/ زخمی شدن ۴ نظامی صهیونیست

به گزارش قدس آنلاین، گزارش‌ها از وقوع یک حادثه امنیتی مرزی در گذرگاه مرزی نیتسانا در مرز مصر و اراضی اشغالی و هلاکت و زخمی شدن چند صهیونیست حکایت دارند.

رسانه‌های عبری از زخمی شدن چهار نظامی رژیم صهیونیستی بر اثر حادثه امنیتی و تبادل آتش میان طرفین در مرز مصر خبر می‌دهند.

در عین حال، کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی ضمن توصیف حادثه امنیتی مذکور به عنوان یک حادثه غیرمعمول اعلام کرد که بر اثر این حادثه دستکم یک نفر کشته و شماری زخمی شدند.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی همچنین ادعا کرد که این رویداد امنیتی تحت کنترل و نظارت نظامیان رژیم صهیونیستی قرار دارد.

برخی منابع عبری تاکید کردند که یک گشتی ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی مرز مصر هدف حمله قرار گرفته که طی آن چند نظامی صهیونیست به شدت مجروح شدند.

منابع مذکور تاکید کردند که آمارهای موجود نهایی نیست و جزئیات نهایی بعدا منتشر خواهد شد، زیرا حادثه هنوز پایان نیافته است.

رادیو رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که وضعیت همچنان در ابهام قرار دارد.

برخی رسانه‌های عبری از اعزام نیروهای امنیتی به محل حادثه خبر می‌دهند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که وضعیت در دست بررسی است؛ ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که انتشار هرگونه اطلاعات اعم از تصاویر یا جزئیات درباره هلاک شدگان و زخمی‌ها ممنوع است.

گذرگاه نیتسانا یک گذرگاه تجاری میان مصر و اراضی اشغالی است؛ این گذرگاه در بدو تاسیس در سال ۱۹۸۲ و در پی امضای معاهده شهرک سازی میان رژیم صهیونیستی و مصر به عنوان گذرگاه مسافران و وسایل نقلیه مورد استفاده قرار می‌گرفت، اما با توجه به حرکت ناچیز در گذرگاه، تصمیم بر توقف عبور مسافران گرفته شد و از آن زمان گذرگاه فقط برای حمل بار و کالا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در حالی که منطقه مرزی مذکور معمولا شاهد تلاش‌هایی برای قاچاق مواد مخدر است، رسانه عبری «یدیعوت آحارونوت» به نقل از منابع صهیونیست گفت که انگیزه‌های حادثه امنیتی بوده است.

منبع: خبرگزاری میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.