معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: برخی در دوران رنج ملت در آمریکا لای پر قو می‌خوابیدند و اگر کج فهمی‌های امثال اینها نبود توانایی‌ها و دستاوردهای بیشتری از این انقلاب را همگان می دیدند.

سردار نقدی: اگر کج فهمی‌های غرب‌زده‌ها نبود همگان توانایی ها و دستاوردهای بیشتری از این انقلاب را می‌دیدند

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تجدید میثاق کاروان پیاده ۳۱۳ نفری گیلان با آرمان های امام راحل که در حسینیه جماران برگزار شد، گفت: خدا را بابت نعمت هایی که به ما عطا کرد از جمله نعمت بزرگ ولایت و نعمتی همچون حضرت امام خمینی سپاسگزاریم. این نعمت‌ها جای قدردانی دارد.

وی افزود: ممکن است عده‌ای بگویند چرا بعد از ۳۴ سال برخی از بزرگان از راه دور حرکت می کنند و پیاده صدها کیلومتر را طی می‌کنند و خود را به زحمت می‌اندازند؛ آنان باید بدانند که این راه و مسیر صد سال دیگر نیز ادامه دارد چراکه نشانگر شکرگزاری از خدای متعال بابت این نعمت بزرگ است.

سردار نقدی: اگر کج فهمی‌های غرب‌زده‌ها نبود همگان توانایی ها و دستاوردهای بیشتری از این انقلاب را می‌دیدند

وی با اشاره به شرایط اجتماعی کشور در دوران پهلوی افزود: انسانی آمد که حکومت چند هزار ساله ستمگران، قداره بندها و انسان های خبیث بر این ملت را پایان داد. ما دویست سال در سلطه استعمار و ستمگران بین المللی بودیم؛ علاوه بر استبداد خارجی مداخله‌های بیگانگان نیز اضافه شده بود و همه بخش‌های کشور زیر نظر بیگانگان بود، قانون حق را به آنان می‌داد و هیچ کس حق شکایت از ظلم و جور بیگانگان را نداشت. حضرت امام(ره) به این استعمار پایان داد و بزرگترین ابرقدرت تاریخ را مثل زباله از کشور بیرون انداخت.

معاون هماهنگ کننده سپاه تصریح کرد: در انقلاب بزرگترین تجاوز و جنگ تحمیلی بین المللی علیه این ملت را با پیروزی و سربلندی به نفع این ملت پایان دادیم. همه دنیا از شرق و غرب عالم برای به زانو درآوردن این ملت جمع شدند ولی شکست خوردند. چنین اتفاقی فقط در دفاع مقدس اتفاق افتاد و این نشان از عظمت امام و ملت ایران دارد.

وی اضافه کرد: همچنین گروه های تروریستی با حمایت سازمان‌های جاسوسی آمدند تا امنیت این مردم را به هم بزنند ولی همه را نابود شدند. این اتفاقات در هیچ جای دنیا رخ نداده، در هیچ جایی شاهد چنین پیروزی‌های درخشانی برای یک ملت نبوده‌ایم آن هم  ملتی که استبداد زده بود و چند هزار سال زیر چکمه‌های استبداد بود امام برای این ملت آزادی به ارمغان آورد.

وی افزود: به برکت انقلاب همه امور از جمله انتخابِ حاکمیت، انتخابِ قانون اساسی، انتخابِ رهبر، انتخابِ رئیس جمهور و دولت، انتخابِ قانون‌گذاران، انتخابِ اداره کنند گان شهرها همگی به دست مردم افتاد در حالی که مردم چند هزار سال چنین آزادی را در کمال آرامش و امنیت تجربه نکرده بودند، آیا اینها چیزهای کوچکی هستند؟

وی افزود: در دوران پهلوی با کشور به خاک نشسته و فقیری مواجه بودیم که اکثر مردمانش بی سواد بودند، نفتش را غارت می کردند، اکثریت مردم از مواهب آن در زیست بهتر محروم بودند، ۷۰ درصد مردم ایران در سال ۵۷ در روستاها زندگی می کردند که آب آشامیدنی سالم، برق، گاز و مخابرات نداشت حتی اکثر آنها مسیر ماشین رو هم نداشتند.

سردار نقدی: اگر کج فهمی‌های غرب‌زده‌ها نبود همگان توانایی ها و دستاوردهای بیشتری از این انقلاب را می‌دیدند

معاون هماهنگ کننده سپاه تصریح کرد: بخش زیادی از کسانی که در شهرها بودند نیز در حلبی آبادها زندگی می‌کردند. امام یک ملت خاک نشینِ فقیرِ بی‌سواد را در یک سیر رشد و پیشرفت قرار داد که این ملت بی سواد تبدیل شود به پرتاب کننده ماهواره‌ها، سازنده زیردریایی‌ها، کاشف مسائل سلول‌های بنیادی، رتبه چهارم در فناوری نانو و خیلی چیزهای دیگری که می بینیم.

نقدی گفت: امروز زورگوها می‌خواهند با نسخه‌های امتحان شده توسط رسانه‌های معلوم‌الحال مردم را فریب داده و آنها را برای خودشان بخرند تا همانند گذشته، سرمایه داران زالو صفت سر کار آمده و به ظلم و جور بپردازند اما زمانی که پای اسلام به میان بیاید عدالت باید محور باشد.

وی افزود: امروز در این جمع از دهه چهل تا دهه هشتادی ها در میان شما هستند مردم ما قدرشناس‌اند و آفرین بر شما که قدر این عظمت را می دانید و شاکر آن هستید.

وی تاکید کرد: امام راحل خیلی برای مردم ما و مردم دنیا هدیه آورد، مسیر تاریخ را عوض کرد، سرنوشت بشریت را تغییر داد و شما امروز ندای آزادی را از همه جای دنیا می‌شنوید.

وی گفت: عراقی که از شر صدام آزاد شد، سوریه‌ای که از شر داعش آزاد شد و یمنی که از تجاوز وهابیت آزاد شد و... اینها نماد پیروزی های بزرگ هستند که یکی پس از دیگری به وقوع می پیوندد و جهان را به سمت آزادی می‌برند. اینها دستاوردهای بزرگِ انقلابِ این انسان الهی و بی‌نظیر است.

سردار نقدی: اگر کج فهمی‌های غرب‌زده‌ها نبود همگان توانایی ها و دستاوردهای بیشتری از این انقلاب را می‌دیدند

معاون هماهنگ کننده سپاه تصریح کرد: امام بزرگوار ما معجزه ای دارد که از همه معجزات او بزرگتر است و آن ظهور پدیده امام خامنه ای عزیز است.

سردار نقدی ادامه داد: انقلاب‌های زیادی در دنیا رخ داده است حالا چه در مسیر درست و چه نادرست، با هدف استقلال ملت ها یا با هدف کنار زدن زورگوها اما هیچکدام نتوانسته است که نسل دوم خود را بسازد چه برسد به نسل سوم. همگی در یک مدت کوتاهی به دست دشمنانشان نابود شدند و ‌این معجزه بزرگ امام بود که جوانان امروز در خط امام و نسخه برابر اصل هستند.گویی همان امام راحل است که جوان شده و حکمرانی می‌کند.

وی یادآور شد: به همین دلیل در این ۳۴ سال حتی یک روز این ملت خلا وجود امام را احساس نکرد. امام با آن عظمت و بزرگی و با آن مرتبه بالا و دستاوردهای بزرگ.

 وی تصریح کرد: هنر و معجزه امام این بود که شاگردی را بپرورد و مسیر رهبریِ او را هموار کند که حتی یک روز ملت احساس خلا نکنند و بدانند که امام میانشان است. صد در صد وفادار به تمام اصول و ارزش ها بدون یک کلمه کم و یک کلمه زیاد این مرتبه از وفاداری در تاریخ بی نظیر است مقام معظم رهبری با این نفوذ، عظمت و افتخارات هنوز وقتی صحبت می کنند می‌گویند که شاگرد امام هستم.

وی گفت: حالا اگر بدون حکمت، بدون علم، بدون جوهر انقلاب، بدون ارزش های والای انسانی در دانش و بینش فقط وفاداری باشد می‌شود تحجر. اینکه فردی قیام کرده و ما به حرفهایش وفاداریم اما نمی توانیم آن را با شرایط روز تطبیق دهیم و آن را در بستر زمان استمرار دهیم این می‌شود تحجر.

معاون هماهنگ کننده سپاه تصریح کرد: ارزش امام بزرگ امروز ما در این است که در زمان وفاداری سرچشمه جوشان حکمت است، فقط وفادار نبوده که در همان حرف های قبلی بمانند بلکه با حفظ همان اصول، آرمان‌ها، قواعد و همان ارزش‌هایی که امام بنیان نهاده، که اسلام بنیان نهاده، ملت ما را به پیش ببرند این ارزش بی نظیر در تاریخ اتفاق نیفتاده است. مرحبا به امام خمینی با این اعجازش با این عظمت و شکر در پیشگاه خدای متعال اگر برای این نعمت الهی همه عمر را به سجده و شکرگزاری باشیم کم است.

نقدی با تاکید بر اینکه پیشرفت‌هایی که تا به امروز داشته‌ایم ذره‌ای از توانایی‌های این ملت بوده و بسیاری این ملت را نمی‌شناسند، گفت: افرادی که لای پر قو بزرگ شده اند در سالهایی که این ملت در رنج جنگ تحمیلی بودند در آمریکا در پر قو می‌خوابیدند و حالا اظهار نظر می‌کنند! به این افراد می گویم که شما عظمت این ملت را نمی‌شناسید توانایی های ما خیلی بزرگتر از اینها است و اگر کج فهمی های امثال شما نبود توانایی ها و دست آوردهای بیشتری از این انقلاب را همگان می دیدند.

سردار نقدی: اگر کج فهمی‌های غرب‌زده‌ها نبود همگان توانایی ها و دستاوردهای بیشتری از این انقلاب را می‌دیدند

وی افزود: راه امام ادامه دارد، این مسیر ادامه دارد هر وعده‌ای که امام بزرگوار ما داد محقق شد و هیچ خلف وعده‌ای از او ندیدیم، به ما وعده داد که این انقلاب به انقلاب امام زمان(عج) خواهد رسید و پرچم را تسلیم آن امام بزرگ خواهد کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به سختی‌ها، فتنه‌ها و مشکلات تصریح کرد: همه انبیای الهی و آزادیخواهان بزرگ در مسیر خود با این سختی ها مواجه بودند اما مهم این است که ما در تمام این تلاطم ها آزمایشات و سختی ها شاهد پیروزی بودیم. هر روز پیروز شدیم و بر دشمنان غلبه کرده‌ایم چه در جنگ سخت و چه در جنگ نرم؛ بزرگترین تهاجم روانی طول تاریخ را علیه ملت ما رقم زدند همانطور که در جنگ تحمیلی همه قدرت‌ها در کنار هم جمع شده بودند. کسی غایب نبود و هرچه داشتند در دامن صدام گذاشتند حتی رژیم صهیونیستی که به ظاهر با بعثی‌ها مخالفت می کرد تمام اسلحه هایی که از ارتش های کشورهای عربی غنیمت گرفته بود را به صدام دادند همه آمدند و هیچکس غایب نبود با این حال شکست خوردند.

نقدی گفت: سال گذشته نیز شاهد بودیم که در عرصه جنگ نرم همین اتفاق افتاد و ۲۰۰ شبکه تلویزیونی و ۱۰۰ شبکه رادیویی و هزاران شبکه اینترنتی همزمان علیه ملت ما یک دروغ بزرگ را به راه انداختند. روسای جمهور غرب پشت تریبون آمدند و دروغی را تکرار کردند و علیرغم آن برنامه ریزی های بسیار دقیقی که رهبر بزرگوار ما به آن اشاره فرمودند، شکست خوردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه تصریح کرد: در جنگ نرم نیز با هدایت ولایت ما عظمت آفریدیم. ما از این راه و از این مسیری که انتخاب کرده ایم جز پیروزی ندیده ایم و این راه را ادامه خواهیم داد.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.