رئیس پلیس راه مازندران گفت: در صورت بروز ترافیک محورهای هراز و کندوان به ‌صورت مقطعی یک‌ طرفه می‌شود.

محورهای هراز و کندوان در صورت ترافیک یک‌ طرفه می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد: محورهای هراز و کندوان در صورت ترافیک یک‌ طرفه می‌شودرئیس پلیس راه مازندران گفت: امروز در صورت بروز ترافیک محورهای هراز و کندوان به ‌صورت مقطعی یک‌ طرفه می‌شود.

 یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت جاده‌های شمال، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در محورهای شمال به صورت پرحجم است.

براساس این گزارش، وی با بیان اینکه تردد در تمامی محورهای استان به صورت دوطرفه در جریان است، افزود: در صورت بروز ترافیک اعمال محدودیت‌ها را خواهیم داشت.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال، تصریح کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌ جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از صبح امروز در محور هراز اجرا شده و تا ساعت ۲۴ امشب ادامه خواهد داشت.

جهان‌تاب با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و همچنین تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، تصریح کرد: اعمال محدودیت یک‌ طرفه به ‌صورت مقطعی در محورهای هراز و کندوان هم درصورت ترافیک خواهیم داشت که در این زمینه اطلاع‌رسانی می‌شود.

 وی با هشدار احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی مازندران، گفت: تاکید بر پرهیز از توقف و تردد در محورهای کوهستانی است که باید مورد توجه قرار گیرد.


 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.