یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: ۴ماده از طرح مجلس در خصوص برگزاری تجمعات در کمیسیون شوراها بررسی شده است و موارد مشترک طرح مجلس با لایحه دولت تجمیع می‌شود تا خروجی خوبی حاصل شود.

رسیدگی به تشکل‌های صنفی و تخصصی در معاونت اقتصادی وزارت کشور انجام می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، علی حدادی درخصوص آخرین وضعیت لایحه برگزاری تجمعات گفت: ۴ماده از این موضوع را در کمیسیون شوراها و امورداخلی بررسی کرده‌ایم، بعد به دلیل آن‌که دولت لایحه‌ای داده است و اعلام وصول شده است ما منتظر هستیم این ۲ را یعنی هم لایحه دولت و هم مواردی را که داشتیم، باهم تجمیع کنیم تا ان‌شاالله خروجی خوبی را در این راه داشته باشیم.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور درباره این‌که در لایحه دولت تجمعات صنفی و سیاسی از یکدیگر تفکیک شده است، نظر مجلس در این خصوص چیست، عنوان کرد: این مسئله باید در کمیسیون مورد بررسی قرار گیرد. 

وی تاکید کرد: نکته مهمی که وجود دارد این است که در قانون احزاب و در کمیسیون احزاب آنچه که مربوط به احزاب است کاملا قانون جدا شد. قانون مرتبط با تشکل‌های صنفی و تخصصی جدا شدند، قبلا یکپارچه بودند و در همان کمیسیون احزاب و در معاونت سیاسی بررسی می‌شد، اما در حال حاضر تشکل‌های صنفی و تخصصی در معاونت اقتصادی وزارت کشور بررسی می‌شوند. 

منبع: خبرگزاری ایلنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.