اگر در تورنمنت کافا در ترکیب قرار بگیرم، سعی می‌کنم بهترین عملکرد را با تیم ملی ارائه کنم. تیم ملی متعلق به همه مردم ایران است و هر بازیکنی که شایسته باشد قطعا باید در تیم ملی بازی کند. من هم مزد زحماتم را گرفتم.

ملی پوش استقلال در گفت‌وگو با قدس: بودن در تیم ملی، افتخار است/ دیدن اشک‌های هواداران استقلال سخت بود

محمد حسین مرادمند با اینکه دقایق آن چنانی در ترکیب استقلال حضئور نداشت اما درنهایت موفق شد به لیست تیم ملی راه یابد و دوباره ملی‌پوش شود. حضور او درتیم ملی درشرایطی اتفاق افتاد که دیگر مدافعان استقلال زمان بیشتری در ترکیب این تیم حضور داشتند اما نمایش خیره کننده محمد حسین در یک ماه اخیر موجب بازگشت او به لیست تیم ملی شد.

مرادمند حضور درتیم ملی را به فال نیک می‌گیرد و می‌گوید:« بازی در تیم ملی برای من یک افتخار است. درفصلی که گذشت روزهای پرفراز و نشیبی را سپری کردم. آن طور که می‌خواستم نتوانستم به تیم کمک کنم که دلایلی مختلفی داشت. با این حال در هفته‌های پایانی لیگ برتر توانستم دوباره به اوج برگردم و نتیجه این هم شد دعوت دوباره به تیم ملی. برای من خیلی خوشحال کننده است که در فهرست تیم ملی قرار گرفتم و اگر در تورنمنت کافا در ترکیب قرار بگیرم، سعی می‌کنم بهترین عملکرد را با تیم ملی ارائه کنم. تیم ملی متعلق به همه مردم ایران است و هر بازیکنی که شایسته باشد قطعا باید در تیم ملی بازی کند. من هم مزد زحماتم را گرفتم.»

مرادمند درباره اینکه چه شد استقلال دو جام قهرمانی را از دست داد، گفت:« فوتبال همین است و برد وباخت دارد. متاسفانه نتوانستیم هواداران را راضی و خوشحال به خانه بفرستیم. گلی که به پرسپولیس زدم خیلی برایم شیرین بود اما دوامی نداشت و درنهایت باختیم. فوتبال بالا و پایین زیاد دارد و یک بازیکن باید ظرفیت داشته باشد که این شرایط را به خوبی تحمل کند. دیدن اشک‌های هواداران استقلال که در آن شرایط منتظر جام قهرمانی بودند اما ما به آن نرسیدیم برایم سخت بود. امیدوارم بتوانیم در آینده جبران کنیم و جام قهرمانی را به هوادارن خوب‌مان هدیه دهیم. بعد ازدربی لحظات سختی را سپری کردم و به شدت بابت از دست رفتن قهرمانی ناراحت بودم. امیدوارم که سال آینده، سال قهرمانی استقلال باشد.» مرادمند با تشکر از هواداران استقلال به حرف‌هایش خاتمه داد:« بازهم تاکید می‌کنم که هواداران ما لایق بهترین‌ها هستند. درست است که قهرمان نشدیم اما این دلیل نمی‌شود هواداران را نادیده بگیریم. واقعا دست تک، تک هواداران را می‌بوسم.»

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.