وحید طالب لو، دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران وباشگاه استقلال که اکنون در کشورآمریکا روزگار می‌گذراند درباره بازی امروز تیم ملی مقابل تیم ملی فوتبال عراق حرف‌هایی دارد.

از حالا باید به فکر جام‌جهانی باشیم

طالب لو می‌گوید:« کار صعود به نظر من تمام شده و حتی ممکن است با همین ۱۶ امتیاز هم به مرحله بعد بریم. به نظر من تیم ملی از حالا باید تکلیف خود را برای جام جهانی بداند. باید بدانیم چه طور می‌خواهیم تیم ملی را آماده جام جهانی کنیم. چگونه می‌خواهیم درآن جا بازی کنیم و خیلی مسائل دیگر. باید تلاش کنیم بهترین نتایج در جام جهانی آینده رقم بخورد».

چهره فراموش نشدنی باشگاه استقلال درباره اینکه آیا فدراسیون باید اسکوچیچ را در تیم ملی حفظ کند، نیز این توضیح را داد: «بحث مهمی است. ما باید بدانیم درجام جهانی چه می‌خواهیم. اگر می‌خواهیم نگاه کوتاه‌مدت داشته باشیم باید درباره‌اش بحث کنیم و اگردنبال کار بلند هستیم باید بدانیم که آیا اسکوچیچ برازنده این کار هست یا نه. چیزی که تاکنون مشهود بوده، اسکوچیچ عملکرد خوبی درتیم ملی داشته و توانسته از این فرصت نهایت بهره را ببرد. کاری که ویلموتس نتوانست انجام دهد را اسکوچیچ با همت بازیکنان و انگیزه لژیونرها انجام داد . اعتقاد دارم فدراسیون فوتبال باید زودتر تکلیف این مربی را مشخص کند. اگر می‌خواهند با او ادامه دهند، اعلام کنند واگر نمی‌خواهند سریع تصمیم گیرند و مربی بزرگ بیاورند».

طالب لو درباره وضعیت استقلال نیز این توضیحات را به روزنامه قدس می‌دهد:« استقلال دراین فصل متفاوت ظاهر شده و چهره یک مدعی را دارد. این تیم که به دستان سرمربی‌اش بسته شده و دیگر مشکلات فصول اخیر را ندارد به اعتقاد من یک نیم فصل بسیار سخت را پیش رو دارد. استقلال هرگز نباید بازی‌های باقیمانده را آسان بگیرد. با جدیت بازی استقلال را دنبال می‌کنم ومعتقدم این تیم شایسته قهرمانی است، اما رسیدن به این عنوان مستلزم داشتن برنامه مطلوب است. البته از ابتدای این فصل شرایط متفاوتی دراستقلال ایجاد شد. ما کمتر شاهد تغییرات بودیم و آقای آجورلو به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال توانست ثبات و آرامش ایجاد کند. این برای تیم اتفاق متفاوتی بود چون درسال‌های گذشته مدیران تغییرات را حتی تا سطح تدارکات تیم هم پایین آورده بودند. امیدوارم که این فضا به استقلال کمک کند تا درمسیرقهرمانی باقی بماند».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.