۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶
کد خبر: 880582

طی روزهای اخیر مصاحبه محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس حسابی سر و صدا به پا کرده است.

پایان پرونده آب‌های مسموم پرسپولیس سپاهان

به گزارش قدس آنلاین، در سال ۱۳۹۱ و در بازی تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه فولاد شهر اتفاق عجیبی افتاد که به ماجرای «آب‌های آلوده» معروف شد. در آن بازی بازیکن‌های پرسپولیس در طول بازی و در برخی دقایق دچار گیجی و زمین خوردگی می‌شدند. 

در آن زمان مطرح شد که دلیل حال نامساعد بازیکن‌های پرسپولیس آب‌های آلوده‌ای بوده است که بازیکن‌ها در حین بازی استفاده می‌کردند و انگشت اتهام باشگاه پرسپولیس و هواداران این تیم به سمت سپاهانی‌ها نشانه رفت. حالا پس از سال‌ها سردار رویانیان، مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس فاش کرد که ماجرای آب‌های آلوده اصفهان ربطی به سپاهان نداشته است و فردی از درون باشگاه پرسپولیس مسئول آن اتفاق بوده است.

پایان پرونده آب‌های مسموم پرسپولیس سپاهان

چند سال قبل هم محسن بنگر بازیکن پرسپولیس در آن دیدار در یکی دو مصاحبه مشکل بازیکنان و آن حال عجیب شان را به خاطر نوشیدنی‌های ایزواستار که پزشک پرسپولیس در اختیار بازیکنان این تیم گذاشته بود دانست و سپاهان را مبرا از اتهامات دانست. 

این اتفاقات دستمایه آخرین گزارش روزنامه صدای سپاهان شده و آنها با تیتر "پایان رسمی پرونده آب‌های آلوده، چه خبر از ذهن‌های آلوده" به این اتفاق واکنش نشان داده‌اند و از کسانی که این اتهام را به آنها زده‌اند، گلایه کرده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.