علت این حجم از سراسیمگی هیئت مدیره که به گفته قربان زاده همگی بابت سو مدیریت خود در دوران مدیرت‌شان در باشگاه استقلال باید در دادگاه حضور پیدا کنند، چیست؟

سراسیمگی عجیب مدیریت ناکام استقلال در پروسه انتخاب جانشین ساپینتو/ پشت پرده خبری است؟!

به گزارش قدس آنلاین،شبی که حجت کریمی در تلویزیون ادعا کرد اولویت هیئت مدیره استقلال حفظ ریکاردو ساپینتو برای ادامه فعالیت در کادر فنی استقلال است برخی نزدیکان این مربی پرتغالی ادعا کردند فاصله میان این ادعا تا واقعیت بسیار زیاد است اما با این وجود کریمی در آن برنامه تلویزیونی مدعی شد که کلیه اعضای هیئت مدیره استقلال امیدوارند این مربی قراردادش را تمدید کند.

کریمی برای اثبات ادعای خود عنوان کرد اولویت اول، دوم و سوم باشگاه استقلال بدون شک ریکاردو ساپینتو است تا فشار ناشی از درخواست هواداران برای تمدید قرارداد با این مربی به این ترتیب کاهش یابد، طبیعی بود هواداران استقلال با این وعده قدری به آینده دلگرم شدند اما حرکت غیر منتظره ساپینتو در اعلام خداحافظی و رونمایی از مشکلاتش با اعضای هیئت مدیره در مسیر تمدید قرارداد بازی تبلیغاتی مدیران استقلال را خیلی زود برملا کرد!

با این حال مدیران استقلال بدون توجه به ادعاهای قبلی مطرح شده از سوی کریمی بازی جدیدی را کلید زدند تا با این فرمول مانع از تشدید فشار هواداران به مدیریت شوند به همین خاطر حجت کریمی خبر مذاکره با دو مربی خارجی برای هدایت استقلال را مطرح کرد اما سوال اینجاست که اگر هیئت مدیره و کریمی به دنبال تمدید قرارداد با ریکاردو ساپینتو بودند چطور به این سرعت مبحث مذاکره با دو مربیخارجی مطرح شد؟!

آیا باور پذیر است مدیریتی که در طول فصل گذشته پتانسیل تامین منابع مالی برای پرداخت دستمزد و حقوق بازیکنان تحت قرارداد خود را نداشته در این زمان کوتاه به صورت خلق الساعه به سراغ گزینه‌های دیگر رفته است تا در کوتاه ترین زمان ممکن سرمربی بعدی را انتخاب کند؟

از طرفی، این افراد بر اساس کدام معیار و شاخصه فنی انتخاب شده‌اند؟ آیا کمیته فنی باشگاه استقلال درباره آنها نظر داده یا اینکه اعضای هیئت مدیره در یک دورهمی دوستانه  به صرف شربت و شیرینی در گرمای طاقت فرسای خردادماه برای مذاکره با آنها به جمع بندی رسیده است؟ اخبار منتشر شده در خصوص گزینه‌های مدنظر هیئت مدیره استقلال برای مربیگری این تیم در فصل آینده رقابت های لیگ برتر هرچند هنوز به صورت رسمی از سوی باشگاه استقلال تائید نشده اما به شدت مشکوک و سوال برانگیز است تا حدی که ردپای دلال ها و واسطه های داخلی به شدت در آن احساس می‌شود و این نگرانی بزرگ را برای هواداران این باشگاه و منتقدان به وجود آورده که این مربیان بنجل خارجی جز ضرر و زیان هیچ دستاوردی برای استقلال به همراه نخواهند داشت.

سوال مهمتر اینکه آیا سازمان خصوصی‌سازی و اعضای مجمع باشگاه استقلال چنین مجوزی به کریمی و اعضای هیئت مدیره اعطا کردند که آنها چنین اقدامی انجام دهند؟ اگر روز یکشنبه هفته آینده مجمع باشگاه استقلال رای به برکناری دسته جمعی این افراد بدهد تکلیف چه می‌شود؟ 

علت این حجم از سراسیمگی هیئت مدیره که به گفته قربان زاده همگی بابت سو مدیریت خود در دوران مدیرت‌شان در باشگاه استقلال باید در دادگاه حضور پیدا کنند، چیست؟ اگر آنها تا این حد نگران سرنوشت استقلال بودند چرا در طول مدت حضورشان در ترکیب هیئت مدیره برابر تصمیمات اشتباه مدیرانی چون آجورلو و فتح الله زاده ایستادگی نکردند که استقلال این چنین گرفتار بحران نشود؟

ابهامات فراوانی بابت عملکرد مدیران باشگاه استقلال نزد افکارعمومی به وجود آمده که هیچ پاسخ روشنی برای آنها وجود ندارد، از این رو لازم است دستگاه ورزش و نهادهای نظارتی در مقطع کنونی با حساسیت بیشتری اتفاقات این باشگاه را رصد کنند تا این باشگاه با یک تصمیم گیری غلط دوباره گرفتار پرونده ای شبیه به استراماچونی نشود تا خسارتی گزاف متوجه این باشگاه نشود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.