مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کوهسرخ از پلمب یک واحد اقامتی غیر مجاز در این شهرستان خبر داد. 

پلمب یک واحد اقامتی غیر مجاز در شهرستان کوهسرخ

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، رضا ربیعی اظهار کرد: در راستای حمایت از مراکز اقامتی دارای مجوز  و ساماندهی واحدهای اقامتی غیرمجاز در شهرستان با نظارت مشترک اداره اماکن و میراث‌فرهنگی این واحد اقامتی غیرمجاز پلمب شد. 

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کوهسرخ ادامه داد: در پی درخواست این اداره مبنی بر جلوگیری از فعالیت واحدهای اقامتی غیر مجاز در شهرستان به دستور مقام قضایی واحد اقامتی که به‌صورت غیرقانونی و بدون نظارت اقدام به پذیرش مسافران کرده بود پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد. 

وی با هشدار جدی به مدیریت واحدهای اقامتی و پذیرایی غیرمجاز گفت: برخورد جدی با فعالیت این واحدها و جلوگیری از فعالیت آنان با همکاری مقام قضایی و اداره نظارت بر اماکن عمومی در روزهای آینده ادامه دارد. 

ربیعی تصریح کرد: متصدیان این مراکز هرچه سریع‌تر برای تعیین تکلیف واحدهای خود به میراث‌فرهنگی مراجعه کنند تا در صورت داشتن شرایط لازم برای صدور مجوزهای قانونی اقدام شود. 

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کوهسرخ گفت: مسافران و گردشگرانی که قصد سفر به شهرستان کوهسرخ را دارند، در صورت تمایل به اقامت از مراکز دارای مجوز استفاده کنند. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.