وقتی در تلویزیون سخت گیری می شود، اجازه ساخت آثار جذاب را نمی هند یا در مدیریت ساخت سریالها طوری عمل می کنند که آثار ضعیفی ساخته شود، خب مردم تمایلی به تماشای این آثار ندارند پس می روند سر سفره خانه همسایه می نشینند.

مجتبی راعی پاسخ می‌دهد؛ چرا سفره تلویزیون خالی شده است؟

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی راعی، کارگردان مجموعه«آتش و باد»، سریالی که به تازگی پخش آن در تلویزیون به پایان رسیده است درباره تمایلش به ساخت سریال در شبکه نمایش خانگی می گوید: پروژه «آتش و باد» برای من بسیار سخت بود و الان نیاز به استراحت دارم.

او درباره اینکه آیا شبکه نمایش خانگی رقیب تلویزیون است و سخت گیری های ساترا می تواند به محدود شدن تولیدات شبکه نمایش خانگی منجر شود، پاسخ می دهد: بنظرم شکل مواجهه عده ای با آثار شبکه نمایش خانگی عجیب است مثلا الان کمپین راه می اندازند که چرا در شبکه نمایش خانگی، آثاری پخش می شود که با موازین کشور همخوانی ندارد. من کاری به درستی و غلط این کمپین ندارم اما حرفم این است که مردم سفره ای به نام تلویزیون را دارند که هر شب در خانه شان پهن است. وقتی در تلویزیون سخت گیری می شود، اجازه ساخت آثار جذاب را نمی هند یا در مدیریت ساخت سریالها طوری عمل می کنند که آثار ضعیفی ساخته شود، خب مردم تمایلی به تماشای این آثار ندارند پس می روند سر سفره خانه همسایه می نشینند.

راعی تاکید می کند: ما بجای اینکه سفره خودمان را در تلویزیون رنگین کنیم و کارهای جذاب بسازیم، سفره همسایه را محدود می کنیم! این خیلی عجیب است. بجای اینکه کمپین راه بیندازیم که چرا سفره مان خالی است، کمپین راه می اندازیم که چرا آنها سر سفره شان غذای خوشمزه و خوشرنگ گذاشته اند؟!

این کارگردان خطاب به مدیران صدا و سیما می گوید: شما سفره خودتان را خالی کردید، مردم سر سفره خانه همسایه نشسته اند به جای اینکه سفره خودتان را اصلاح کنید، همسایه را محکوم می کنید؟! بنظرم مدیران سازمان به جای اینکه انرژی شان را روی نقد و تخریب همسایه بگذارند، دلایل خالی بودن سفره خودشان را بررسی کنند که چرا سفره تلویزیون خالی شده است. متاسفانه ما از نحوه مدیریتی که منجر به خالی شدن سفره تلویزیون شده است، خیلی لطمه خوردیم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.