رئیس فدراسیون فوتبال برزیل می‌گوید که انتظار دارد طی هفته جاری با سرمربی تیم رئال مادرید یا نمایندگانش دیدار و درباره احتمال به‌عهده گرفتن سکان هدایت سلسائو مذاکره کند.

دیدار قریب‌الوقوع رئیس فدراسیون برزیل با آنچلوتی در مادرید

به گزارش قدس آنلاین، ادنالدو رودریگز، رئیس فدراسیون فوتبال برزیل که مدتی است کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال را به عنوان گزینه هدایت تیم ملی برزیل معرفی کرده، گفته است که احتمالاً این هفته با او یا نمایندگانش دیدار خواهد کرد.

آنچلوتی به طور علنی اعلام کرده که به قراردادش با رئال احترام گذاشته و تا پایان این قرارداد سانتیاگو برنابئو را ترک نخواهد کرد اما رودریگز گفته که این احتمال وجود دارد برزیل برای عقد قرارداد با آنچلوتی تا جولای ۲۰۲۴ صبر کند.

رودریگز پس از شروع فعالیت کارزار مقابله با نژادپرستی در مقر فدراسیون فوتبال اسپانیا در مادرید گفت: اتخاذ تصمیم درباره منتظر ماندن تا سال ۲۰۲۴، به عهده من نیست. باید با هیئت مدیره و بازیکنان صحبت کرده و نظرات آنها را هم بشنوم چون این حق آنهاست.

وی افزود: تصمیم نهایی با نظر بازیکنان همگام خواهد بود. اما یک هدف مشخص داریم و آن هم استخدام آنچلوتی است و این هدف را دنبال خواهیم کرد. تا ۱۸ ژوئن در اسپانیا خواهم ماند و در چند جلسه شرکت می‌کنم. نمی‌توانم به طور علنی بگویم که این جلسات را با آنچلوتی برگزار می‌کنم اما امیدواریم که با پیامی شفاف درباره او به برزیل برگردیم.

رودریگز در ماه مارس به رویترز گفته بود که آنچلوتی گزینه اصلی تیم ملی برزیل است و حالا اضافه کرد: او یکی از مربی‌های خوب و برجسته دنیاست. نه به‌خاطر جام‌ها و افتخاراتش بلکه از این بابت که عمده بازیکنان او را شخصیتی ایده‌آل می‌دانند. او مربی فوق‌العاده‌اس است و کسانی که با او کار کرده‌اند، دلتنگش می‌شوند و او را یکی از بهترین‌های جهان می‌دانند.

برزیل که پنج بار جام جهانی را فتح کرده، از زمان استعفاری «تیته» پس از حذف این تیم از یک چهارم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، همچنان بدون مربی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.