کریستین پانوچی مربی سرشناس ایتالیایی قرار است برای انجام مذاکرات به تهران بیاید.در همین راستا باشگاه استقلال به دنبال انجام اقدامات لازم برای حضور بازیکن اسبق تیم ملی ایتالیا در کشورمان است و قرار است ویزای این مربی با همکاری وزارت امور خارجه صادر شود.

بحران انتخاب سرمربی در اردوگاه استقلال/ پانوچی در راه تهران؟

به گزارش قدس آنلاین، حجت کریمی صبح روز جمعه در برنامه ورزشگاه شبکه پنج سیما یک ادعای تکراری را دوباره مطرح کرد و مدعی شد سرمربی استقلال ظرف بیست و چهار ساعت آینده اعلام می‌شود.

درست مشابه همان ادعایی که دو هفته پیش او یک برنامه تلویزیونی مطرح کرد اما نه تنها وعده اش عملی نشد بلکه ریکاردو ساپینتو از استقلال جدا شد و جانشین وی معرفی نشد.

هواداران استقلال که تصور می کردند این بار وعده مدیر موقت آبی‌ها عملی شود ظهر شنبه با استوری عجیب و غریب وی در صفحه شخصی‌اش مواجه شدند که او از آنها درخواست کرده بود دوباره به وی و همکارانش در باشگاه استقلال فرصت دهند تا در آرام پروسه انتخاب سرمربی انجام شود.

عقب نشینی دوباره حجت کریمی در حالی با انتشار این استوری علنی شد که معاون او در باشگاه استقلال پیش از این اظهارنظر در زمان ورودش به باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگاران ادعا کرد امروز(شنبه) قطعا سرمربی استقلال معرفی خواهد شد.

هواداران استقلال که منتظر رونمایی رسمی باشگاه از جواد نکونام بودند با این اتفاقات خشمگین تر از هر زمانی حملات شدیدی به مدیریت استقلال ترتیب دادند و خواستار کناره گیری او شدند ولی کریمی همانند دو هفته پیش هیچ توضیحی بابت تاخیر در پروسه معرفی سرمربی باشگاه ارائه نداد تا بازار حاشیه در این خصوص افزایش یابد.

برخی نزدیکان باشگاه در اظهارنظرهای پراکنده مدعی شدند جواد نکونام به دلیل عدم دستیابی به مجوزهای لازم از فعالیت در استقلال محروم شده ، عده ای دیگر هم مدعی شدند نکونام به دلیل شکایت فولاد خوزستان به دلیل جدایی ناگهانی از کادرفنی این تیم قادر به همکاری با استقلال نیست!

اما هیچ یک از این ادعاها و گمانه زنی ها از سوی مدیران استقلال تائید نشد تا ابهامات در خصوص سرنوشت کادر فنی استقلال اوج گیرد.

با این وجود برخی منابع خبری به خبرنگار ما اعلام کردند، هنوز شانس نکونام به صورت قطعی برای مربیگری استقلال از بین نرفته است اما او بایستی برخی موانع موجود بر سر راه همکاری‌اش با باشگاه استقلال را بردارد تا بتواند بدون مشکل فعالیت خود را در کادر فنی آبی پوشان آغاز کند.

اما سولی که ذهن هواداران استقلال را به خود مشغول کرده این است اگر به هر دلیلی جواد نکونام از همکاری با استقلال باز بماند، تکلیف نیمکت آبی ها چه خواهد شد؟

گفته می‌شود مدیران باشگاه استقلال تا به اینجای به صورت جدی از نکونام قطع امید نکردند و امیدوارند ظرف بیست و چهار ساعت آینده مشکل او مرتفع شود اما اگر این اتفاق رخ ندهد آنها دوباره به سراغ گزینه های خارجی خواهند رفت و برای استخدام سرمربی جدید گزینه های روی میز را بررسی خواهند کرد که این مساله طبیعتا زمان بر خواهد بود به همین دلیل مدیران استقلال در تلاشند مشکل دریافت مجوز نکونام را زودتر از انتظار مرتفع سازند تا دردسرهای بعدی پیش روی آنها قرار نگیرد.

در همین حال خبرگزاری فارس خبر از مذاکره با سرمربی ایتالیایی را روی خروجی خود قرارداد و نوشت کریستین پانوچی مربی سرشناس ایتالیایی قرار است برای انجام مذاکرات به تهران بیاید.

در همین راستا باشگاه استقلال به دنبال انجام اقدامات لازم برای حضور بازیکن اسبق تیم ملی ایتالیا در کشورمان است و قرار است ویزای این مربی با همکاری وزارت امور خارجه صادر شود.

به هرحال باید منتظر ماند و دید که در روزهای پیش روی هفته جاری، مدیریت آبی‌ها چه تصمیمی می‌گیرد و سرانجام سکان این تیم به گزینه ایرانی می‌رسد یا یک مربی خارجی استقلال را در لیگ بیست و سوم هدایت خواهد کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.