پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در فصلی که هدایت آن را فرهاد مجیدی بر عهده داشت قهرمانی شد و رکوردی در فوتبال ایران به ثبت رسید که تا ۵۰ سال دیگر کسی نمی‌تواند آن را بشکند.

فریبا: رکورد مجیدی تا ۵۰ سال دیگر نمی‌شکند/ دلال‌ها فوتبال را به گند کشیده‌اند

به گزارش قدس آنلاین، بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با توجه به گرفتاری‌هایی که استقلال دارد، هرکس که سرمربی این تیم شود، کار سختی را پیش رو دارد. استقلال با مشکلات زیادی روبروست و به طور حتم سرمربی آینده این تیم، چالش‌های بزرگی پیش رو دارد.

فریبا تصریح کرد: باید هر چه سریعتر سرمربی استقلال مشخص شود تا این این تکلیف خود را روشن کند. در این چند ساله استقلال همواره با این مشکل بزرگ روبرو بود و ضربه خورد. تنها یک فصل شرایط درست بود که با فرهاد مجیدی قهرمانی شد و رکوردی در فوتبال ایران به ثبت رسید که بعید است تا ۵۰ سال دیگر کسی بتواند آن را بشکند.

وی تاکید کرد: اگر مدیریت برای انتخاب سرمربی وسواس انجام می‌دهد، کار درستی را انجام می‌دهد چرا که استقلال تیم بزرگی است و باید با بررسی تمامی جوانب بهترین تصمیم را گرفت. هوادار استقلال صاحب و سرمایه اصلی این باشگاه است و آنها حق دارند نگران تم محبوبشان باشند. ‌

بازیکن اسبق استقلال گفت: من بارها گفته‌ام و باز تکرار می‌کنم که حراست وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و نهادهای امنیتی به ماجرای فساد و دلال‌ها در فوتبال ورود کنند. چطور یک بازیکن لیگ دسته دوم دلال‌ها را می‌شناسد اما برخوردی با آنها صورت نمی‌گیرد. یک بار برای همیشه باید فوتبال از دست افراد ناسالم پاک شود.

فریبا تاکید کرد: اگر ما مدعی فوتبال پاک هستیم با فساد مبارزه کنیم، ایجنت رسمی داریم و آنها مشخص هستند اما دلال‌ها این فوتبال را به گند کشیده‌اند. به خدا اگر بخواهند و اراده‌ای باشد می‌توان با این دلال‌ها مبارزه کرد و باز تاکید می‌کنم که حراست وزارت ورزش ، فدراسیون فوتبال و نهادهای امنیتی باید به ماجرای فساد و دلال‌ی ورود کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.