رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان با اشاره به تداوم نظارت و بازرسی روزانه از واحدهای صنفی استان گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲۷۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام شده است.

تشکیل پرونده برای ‌۳۸۳ تخلف صنفی در سیستان و بلوچستان

به گزارش قدس انلاین، سیدمحمدرضا سیدحسینی با اشاره به تداوم نظارت و بازرسی روزانه از واحدهای صنفی سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: هدف ایجاد آرامش در بازار و جلوگیری از هرگونه تخلف از ابتدای امسال تاکنون بیش‌از ۲هزارو ۷۷۲مورد بازرسی از واحدهای صنفی و تولیدی توسط بازرسین سازمان جهاد کشاورزی در ۲۶ شهرستان استان به انجام رسیده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان افزود: عمده بازرسی‌های انجام شده شامل محصولات لبنی و پروتئینی، نان و میوه، عرضه گوشت قرمز و مرغ تنظیم بازار از واحد تولیدی تا سطح عرضه بوده که منجر به صدور ۳۸۳ پرونده برای متخلفین شده است.

وی ادامه داد: کار نظارت بر واحدهای صنفی و توزیع کالاهای اساسی و تنظیم بازار با ۴۰ تیم بازرسی جهاد کشاورزی با قوت پیگیری می‌شود.

سیدحسینی گفت: نظارت بازرسان جهاد کشاورزی با اولویت نظارت بر واحدهای عمده‌فروشی، انبارها، سردخانه‌ها، واحدهای تولیدی و کالاهای اساسی در بخش کشاورزی انجام می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان افزود: در شرایط کنونی بیش از پیش بازار و فضای جامعه نیازمند آرامش است  و هم استان‌های عزیز در صورت مشاهده هر گونه تخلف با پرهیز از هر گونه تنش می توانند موارد را با تلفن ۱۲۴ گزارش نمایند و اطمینان داشته باشند به شکایت آنها رسیدگی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.