مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان گفت: سازمان بازرسی کل کشور با رعایت سه بند، حضور بازنشسته‌ها در راس هیئت‌های ورزشی استانی را صادر کرده است.

 مشکل بازنشستگان برای ریاست در هیئت‌های استانی تقریبا حل شد

به گزارش قدس آنلاین، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درحالی امروز یکشنبه ۱۱ تیرماه برگزار شد که طی برگزاری مجمع، آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد مشکل حضور بازنشستگان برای ریاست بر هیات‌های ورزشی در وزارت ورزش تقریبا حل شده است.

فرهادیان در خصوص چگونگی حضور بازنشستگان در راس هیئت‌های ورزشی گفت: تلاش‌های زیادی کردیم تا بازنشسته‌ها بتوانند با توجه به تجربه و فراغت زمانی بیشتری که دارند به هیات‌های ورزشی کمک کنند.

وی در پاسخ به این سوال که با این اتفاق، بحث جوان‌گرایی چه خواهد شد، گفت: این موضوع در منافات با مبحث جوان‌گرایی نیست. و در اینجا بحث استفاده از تجربه مطرح است. در همه جای دنیا هم روسای فدراسیون‌های رشته‌های مهم معمولا افراد نخبه و باتجربه‌های ورزش هستند که دارای سن و سال هستند. پس این موضوع حضور جوانان را نفی نمی‌کنند. از طرف دیگر سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به سه بند که اگر شرایط اداری و استخدامی تعهدی ایجاد نکند، این افراد پاره وقت باشند و حقوقی دریافت نکنند، اجازه حضور بازنشسته‌ها در راس هیئت‌های ورزشی استانی را صادر کرده و دیوان محاسبات هم در حال کمک است تا این اتفاق رخ دهد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.