فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به کشف محموله دو تنی مواد مخدر گفت: از ابتدای سال ۳۰ باند مواد مخدر در خراسان جنوبی منهدم شده است.

کشف محموله ۲ تنی مواد مخدر در خراسان جنوبی / ۳۰ باند قاچاق منهدم شد

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسن شجاعی نسب ظهر شنبه در حاشیه بازدید استاندار خراسان‌جنوبی از نتایج اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با محوریت برخورد با خودروهای شوتی و کشف محموله مواد مخدر اظهارکرد: فرزندان مردم در نیروی انتطامی مقابله با مواد مخدر و جلوگیری از آسیب های اجتماعی در این زمینه را در اولویت برنامه های خود دارد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه همکاران ما در حیطه مقابله با مواد مخدر از چندی قبل موضوعی را رصد داشتند، گفت: با پیگیری بیشتر در ۲۴ ساعت گذشته موفق به کشف یک محموله سنگین مواد مخدر شدند.

شجاعی نسبت با اشاره به اینکه وزن این محموله مواد مخدر دو تن بوده است، اظهار کرد: ۴۸۳ کیلوگرم از این مواد مخدر هروئین و هزار و ۵۰۰ کیلوگرم این مواد نیز مرفین و مشتقات تریاک است.

وی گفت: این محموله از مرزهای شرقی به سمت مرکز کشور در حال تردد و به طرز ماهرانه ای در خودرو با عنوان بار سبوس جاسازی شده بود ولی با تیرهوشی و درایت همکاران ما خودرو متوقف و متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان‌کرد: همکاران ما در حوزه مقابله با مواد مخدر از ابتدای سال بیش از ۱۰ تن و ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف کردند.

شجاعی نسب ادامه‌داد: دو هزار و ۳۸۹ متهم از ابتدای سال در ارتباط با مواد مخدر دستگیر و ۳۰ باند تهیه و توزیع مواد مخدر را در سطح محلات نیز در راستای مطالبات مردمی شناسایی کردیم.

وی یادآور شد: ۶۸۳ نفر ازتوزیع کنندگان خرد مواد مخدر نیز در خراسان جنوبی دستگیر شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.