مسئول کمیته فوتسال خراسان رضوی گفت فوتسال ایران باید به فوتسال خراسان رضوی احترام بگذارد

مسئول کمیته فوتسال خراسان رضوی: بیشترین سهم را در تیم ملی داریم

حمید طیبی در گفت‌وگو با قدس در پاسخ به این پرسش که حال و روز فوتسال خراسان رضوی چطور است، اظهار کرد: فوتسال ایران با توجه به آمار و ارقامی که ما در اختیار داریم، باید در حال حاضر به فوتسال خراسان رضوی احترام بگذارد و این مهم را می‌توان از دو بعد بررسی کرد؛ ما اگر بخواهیم عملکرد نمایندگانمان را در لیگ برتر فوتسال کشور بررسی کنیم خوب طبیعتاً در دو، ‌سه سال گذشته عملکرد خوبی نداشته‌اند، ولی خوب ما فوتسال را در خراسان رضوی به‌صورت کلی می‎بینیم و در حال حاضر 37 تیم فعال در رده‌های مختلف و در گروه‌های سنی متفاوت در استان داریم که تیم اصلی و لیگ برتری‌مان تیم فوتسال فرش‌آرا است. مسئول کمیته فوتسال خراسان رضوی افزود: از سوی دیگر از لحاظ بازیکن، مربی، داور، مدرس و مدیر واقعاً استان خراسان غنی است و شرایط خوبی دارد. همین حالا ما در تیم ملی که عازم مسابقات کافا است پنج نماینده داریم و این آمار به غیر از حسین طیبی است که با صلاحدید سرمربی تیم ملی در این تورنمنت غایب است. طیبی در ادامه با اشاره به مشکلات تیم‎های لیگ برتری خراسان گفت: در اینجا باید به مشکل بزرگی اشاره کنم که نه تنها دامن فوتسال بلکه تمام رشته‌های ورزشی را در استان گرفته است و آن کمبود حامی مالی است و این مسئله مهم باید توسط مسئولان مختلف استانی بررسی و آسیب‌شناسی شود. از مسئولان استانمان خواهش می‌کنم تا حدودی پای کار باشند و به تیم‌های لیگ برتری کمک کنند تا شاهد اتفاقات خوب و شور و نشاط در میان دوستداران ورزش خراسان باشیم. وی افزود: مطلب مهمی که بد نیست مردم بدانند این است که فوتسال استانمان در همه رده‌ها در کشور قهرمانی دارد و تنها جامی که در کلکسیون فوتسال استانمان جایش خالی ‌است کاپ قهرمانی لیگ برتر فوتسال است که اگر حمایت‌ها باشد با توجه به اینکه هم بازیکنان خوبی داریم و هم مربیان با دانشی، این مهم دور از دسترس نیست.

حمید طیبی در ادامه با اشاره به حضور احسان اصولی در رأس فوتسال ایران و ارتباطش با مسئولان این رشته ورزشی و تأثیر شخص ایشان بر فوتسال استانمان اظهار کرد: با توجه به حضور آقای اصولی در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اتفاقاتی که برای فوتسال خراسان رضوی می‌افتد، کاملاً مشهود است. در بسیاری مواقع که کار ما با فدراسیون به مشکل می‌خورد، حضور آقای اصولی به عنوان شخصی که نفر اول فوتسال کشور است خیلی به ما کمک می‌کند. امیدوارم استانمان نمایندگان بیشتری در فدراسیون داشته باشد تا کمک حال تیم‌های خراسان رضوی باشند. به طور کلی باید بگویم در روند پیشرفت فوتسال استانمان حضور احسان اصولی کاملاً پررنگ بوده است.

مدرس درجه یک فدراسیون فوتبال در ادامه درباره روند آموزش به مربیان و فوتسالیست‌های خراسان رضوی توضیح داد: جالب است بدانید در بحث آموزش هم استان خراسان رضوی در کشور پرچمدار است؛ یعنی ما مربیان

و مخاطبان زیادی داریم که کمیته آموزشمان یکی از کمیته‌های فعال در کشور است. ما هر ماه کلاس‌های مختلفی هم برای آقایان و هم برای بانوان برگزار می‌کنیم که همین سبب می‌شود مربیان ما به‌روز باشند و علم روز دنیا را در اختیار علاقه‌مندان به فوتسال قرار دهند که این به رشد و توسعه فوتسال خراسان خیلی کمک می‌کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.