نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در هر کشوری که امنیت نباشد عمران، آبادانی و توسعه‌ای وجود نخواهد داشت.

عضو مجلس خبرگان: بدون امنیت توسعه‌ای در کشور اتفاق نمی‌افتد

به گزارش قدس انلاین، ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در مراسم جشن ویژه جامعه هدف، کارکنان و بازنشستگان بهزیستی استان کردستان که در مجتمع فجر این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: حفظ حرمت انسان‌های نیازمند نزد حق‌تعالی پاداش زیادی دارد.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود که مدیران در مسیر خدمت‌رسانی به مردم گام بردارند، گفت: هیچ کار خیری با ارزش‌تر و بالاتر از خدمت به جامعه هدف بهزیستی نیست. بازنشستگان گنجینه کشور هستند که در دوران خدمت خود، زحمات زیادی تقبل شده و تجربیات آنان می‌تواند چراغ راه نیروهای جوان باشد.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ارزش و منزلت «خدمت به مردم» از منظر قرآن و روایات تصریح کرد: بهترین انسان‌ها کسانی هستند که به دیگران نفع برسانند، بنابراین مسئولان و کار به‌دستان در راستای خدمتگزای به مردم بیش از بیش همت کنند. نگاه به جامعه هدف بهزیستی باید با سایر افراد جامعه یکسان باشد.

وی خواستار گره‌گشایی و فراهم کردن شرایط بهتر زیستن برای اقشاری که به هر دلیل دچار آسیب اجتماعی و معلولیت جسمی حرکتی هستند، شد و افزود: نیازمندی‌های جامعه معلولان باید احصا و برطرف شود.

ماموستا رستمی به دیدار اخیر با رهبر فرزانه انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: حضرت آقا فرمودند کشورهای اروپایی و غربی که امروز مردم اوکراین را زیر بمباران هدف قرار داده‌اند، به خاطر بازار اسلحه فروشی است، بنابراین در هر کشوری که امنیت نباشد؛ عمران، آبادانی و توسعه‌ای وجود نخواهد داشت، بنابراین باید با تمام توان از امنیت کنونی استان دفاع کنیم تا دست بیگانگان به کشور نرسد.

وی بر ضرورت بهبود وضعیت معیشتی مردم تأکید کرد و یادآور شد: تسریع در پرداخت مطالبات بازنشستگان و ایجاد مسکن ویژه بی‌سرپناهان و اشتغال به کار جوانان مطالبات اصلی بازنشستگان شریف و نجیب و خانواده‌های کردستانی است.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه در شرایط کنونی حمایت دولت از رونق تولید بسیار مهم و ضروری است، عنوان کرد: می‌توان با کمک به رشد و رونق تولید برای جوانان زیادی اشتغال و درآمد ایجاد کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.