جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران کلانتری شهید باهنر مشهد ۲ متهم به ۶ فقره زورگیری شبانه شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری ۲ متهم به ۶ فقره زورگیری در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عباسعلی دهقانی اظهار کرد: در پی اعلام زورگیری تلفن همراه و وجوهات نقد مردی جوان در محدوده بلوار حر، پی گیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد افزود: در بررسی اظهارات مالباخته که جوانی ۲۳ ساله و راننده یک دستگاه وانت نیسان است مشخص شد زن و مردی جوان با تهدید چاقو، تلفن همراه و ۳۰ میلیون ریال وجه نقد را از وی زورگیری و از محل متواری شدند.

وی تصریح کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری باهنر با بررسی اظهارات مالباخته تحقیقات میدانی خود را آغاز و با یک سری کار گسترده اطلاعاتی مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند.

دهقانی گفت: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی متهمان را در اقدامی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان ۲ دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد افزود: با توجه به گزارش سرقت های مشابه، متهمان در بازجوئی های به عمل آمده در مجموع به ۶ فقره زورگیری شبانه از شهروندان اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.