ستاره تیم ملی انگلیس به‌رغم تشدید تمایل تیم‌های بایرن مونیخ و پاری‌سن‌ ژرمن به جذب وی، ترجیح می‌دهد فصل آینده برای منچستریونایتد بازی کند.

کِین منچستر را به بایرن و پی‌اس‌جی ترجیح‌ می‌دهد

به گزارش قدس آنلاین، هری کِین کاپیتان تیم ملی انگلیس به گزینه جذاب فصل نقل‌وانتقالات تابستانی فوتبال اروپا تبدیل شده است.

کین هدف اصلی نقل‌وانتقالات یونایتد در تابستان بود، اما عمده بودجه ۱۲۰ میلیون پوندی این تیم برای جذب میسون مونت از چلسی و آندره اونانا از اینترمیلان هزینه شده است.

با توجه به این مساله، یونایتد نمی‌تواند خریدهای هنگفت دیگری داشته باشد. مگر اینکه با فروش هری مگوایر و جیدون سانچو هزینه‌ جذب کین را تامین کند.

البته به نظر می‌رسد که منچستر در تابستان امسال با توجه به محدودیت‌های مالی که در نقل و انتقالات دارد، نتواند برای جذب ستاره تاتنهام پیشقدم شود.

در چنین شرایطی بایرن مونیخ و پاری‌سن‌ژرمن به عنوان دو غول فوتبال اروپا برای جذب کین دست به کار شده‌اند. البته تاتنهام دو پیشنهاد ۶۰ و ۸۰ میلیون یورویی بایرن را رد کرده است اما گفته می‌شود پی‌اس‌جی آماده است تا با ارائه یک پیشنهاد نزدیک به ۱۰۰ میلیون یورو، اسپرز را برای صدور رضایتنامه کین، ترغیب کند.

کِین منچستر را به بایرن و پی‌اس‌جی ترجیح‌ می‌دهد

این در شرایطی است که ایندیپندنت انگلیس از تمایل کین به ماندن در این کشور پرده برداشته و نوشته است کین منچستریونایتد را ترجیح می‌دهد.

یکی از انگیزه‌های کین برای ماندن در لیگ برتر، شکستن رکورد بیشترین گل زده در تاریخ این لیگ است. کین تاکنون ۲۱۳ گل با پیراهن تاتنهام در لیگ جزیره به‌ثمر رسانده و به‌نظر می‌رسد تنها بازیکنی است که می‌تواند از رکورد ۲۶۰ گل آلِن شیرر، ستاره اسبق نیوکاسل عبور کند.

تنها یک سال از قرارداد کین با تاتنهام باقیمانده و شیاطین سرخ امیدوارند در صورت ماندن او در اسپرز، در تابستان سال آینده برای جذب این ستاره اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.